نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۶

بازی The Wolf Among Us Season 2 تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورد

طبق اعلام استودیو تل‌تیل گیمز، فصل دوم بازی The Wolf Among Us تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورده است. 

فصل اول سری The Wolf Among Us جزو بهترین بازی‌های استودیو تل تیل گیمز به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. چندی پیش Telltale Games فصل دوم این بازی را هم رسما تایید و اعلام کرد که بازی در نیمه دوم سال ۲۰۱۸، برای پی‌سی، کنسول‌ها و گوشی‌های موبایل منتشر خواهد شد. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو اعلام کرده که این اثر برای سال ۲۰۱۸ آماده نخواهد شد و طرفداران باید تا سال ۲۰۱۹ برای تجربه آن صبر کنند. 

تل‌تیل گیمز در سایت خود اعلام کرده که دلیل اصلی تاخیر خوردن فصل دوم The Wolf Among Us، تغییراتی است که در چند وقت اخیر در این استودیو رخ داده است. به احتمال زیاد منظور از این تغییرات، تعدیل نیرویی است که چندی پیش در تیل‌تیل گیمز رخ داد و به موجب آن، تقریبا ۲۵ درصد از اعضای این استودیو شغل خود را از دست دادند. تل‌تیل همچنین در ادامه گفت:

این زمان بیش‌تر به ما اجازه خواهد داد تا کیفیت بازی را بیش از پیش افزایش بدهیم. همچنین این مساله باعث می‌شود تا بتوانیم تجربه‌ای واقعا منحصر‌به‌فرد و خاص را در فصل دوم بازی خلق کنیم. طرفداران بازی‌های تل‌تیل علاقه خاصی نسبت به سری The Wolf Among Us نشان داده‌اند و همین مساله، کار ما را در قبال فصل دوم بازی سخت‌تر هم می‌کند؛ چرا که باید تجربه‌ای ارائه دهیم که بتواند رضایت طرفداران را جلب کند. ما از روند توسعه بازی تا به امروز رضایت کامل داریم و این وضعیت در آینده بهتر هم خواهد شد. 

نظر شما در مورد تاخیر خوردن بازی The Wolf Among Us Season 2 چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده