// شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

بیش از ۱.۵ میلیون کاربر نسخه آزمایشی بازی H1Z1 را روی پلی استیشن 4 تجربه کرده‌اند

استودیو دی‌ بریک گیمز، سازنده بازی H1Z1، اعلام کرده است که تعداد بازیکنان نسخه آزمایشی این بازی روی پلی استیشن 4 از مرز ۱.۵ میلیون کاربر عبور کرده است.

این روزها رقابت میان بازی‌های بتل رویال، امری عادی به‌حساب می‌آید. چندی پیش بود که نسخه بتای بازی H1Z1، برای پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفت و حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که این بازی عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش گذاشته است.

استودیو دی بریک گیمز (Daybreak Games)، سازنده و ناشر بازی H1Z1، در جریان یک خبر اعلام کرده است که تعداد بازیکنان نسخه آزمایشی این بازی از مرز ۱.۵ میلیون کاربر عبور کرده است. از آن جایی که نسخه آزمایشی بازی H1Z1 در تاریخ یک خرداد ماه (۲۲ مه) در دسترس قرار گرفت، می‌توان به این نتیجه رسید که نسخه بتا H1Z1 تنها در چهار روز توانسته است بیش از ۱.۵ میلیون کاربر را به خود جذب کند. وجود این آمار به مخاطبان نشان می‌دهد که بازی‌های بتل رویال، محبوبیت بالایی دارند.

از نظر گیم‌پلی، بازی بتل رویال H1Z1 همان گیم‌پلی نسخه کامپیوتر را در دسترس بازیکنان نسخه کنسولی قرار می‌دهد و هم‌اکنون می‌توانید این بازی را از فروشگاه پلی استیشن دانلود و تجربه کنید. متاسافانه هنوز تاریخ عرضه این بازی برای ایکس باکس وان ذکر نشده است. در انتها نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا بازی H1Z1 را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده