نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

محتویات بعدی بازی Fortnite تغییراتی اساسی در آن لحاظ خواهد کرد

به لطف حالت Playground که قرار است به‌زودی راهی بازی Fortnite شود، بازیکان در نقشه‌ی بازی Respawn می‌شوند و حالت Friendly Fire هم به بازی اضافه خواهد شد.

با توجه به جدیدترین اخبار منتشر شده از بازی محبوب فورتنایت، استودیو اپیک گیمز قرار است بازی را کامل‌تر کند و اخیرا اطلاعات جدیدی را از محتویات تازه‌ای که قرار است راهی این بازی کند منتشر کرده است؛ محتویاتی کاملا تازه و بزرگ که در آینده‌ای نزدیک در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و iOS قرار خواهد گرفت. کمپانی اپیک گیمز، سازنده بازی، که به تازگی آیتم جت‌پک را در قالب یک آپدیت به بازی اضافه کرده است، به محتویاتی که قرار است در جریان پنجمین فاز توسعه‌ی بازی، برایش منتشر شود اشاره کرده است؛ فازی که در آن شاهد تحولاتی همچون تغییر در کنترل بازی، بیشتر شدن تعداد رویدادهای زمان‌دار و اضافه شدن حالت Playground که Respawn شدن و Friendly Fire را به بازی خواهد آورد، هستیم.

Playground حالتی است که با طولانی‌تر کردن زمان هر بازی، به شما اجازه می‌دهد تا بیشتر در نقشه‌ی بازی فعالیت داشته باشید. در این حالت منابع افزایش پیدا خواهند کرد، تمامی صندوق‌های گنج و جعبه‌های مهمات در این بخش حاضر خواهند بود و حالت Friendly Fire نیز به لطف قسمت Playground، به بازی اضافه خواهد شد. همچنین سازندگان قول داده‌اند که لاماهای بیشتری در بازی ببینیم!

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، کمپانی Epic Games قرار است در کنترل‌های بازی نیز تغییراتی را لحاظ کند و با توجه به واکنش کاربران مبنی بر «متناقض بودن سبک کنترل Builder Pro»، سازندگان تغییراتی اساسی در آن لحاظ خواهند کرد. حالت Turbo Building نیز تغییرات گسترده‌ای خواهد داشت؛ حالتی که باید روان‌تر اجرا شود و استفاده از آن لذت‌بخش‌تر باشد. همچنین قرار است یک حالت «Aim Assist» جانبی هم به قسمت ساخت و ساز اضافه شود. این حالت در قسمت Edit سازه‌های‌تان، نشانه‌گر شما را به نزدیک‌ترین مربع موجود نزدیک می‌کند و کارتان را در ویرایش کردن سازه‌ها، آسان‌تر خواهد کرد.

طبق معمول، سازندگان عملکرد فنی بازی را هم بهتر خواهند کرد. بهبود عملکرد سرورها، کمتر شدن زمان لودینگ‌ها، افزایش رزولوشن مینی‌مپ، افزایش کیفیت صوتی مخصوصا صدای پای بازیکنان، اعمال تغییر در سیستم علامت گذاری روی نقشه و صفحه‌ی Victory Royale هم از دیگر تغییرات قابل ذکر بازی خواهند بود. در پایان، باید به یک افزونه‌ی جدید اشاره کرد که قرار است به بازی اضافه شود. این افزونه، میزان پیش‌روی شما در Challengeهای مختلف را به صورت لحظه‌ای و در جریان بازی فورتنایت به نمایش درخواهد آورد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده