// جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل Toca Life: Office

بازی موبایل Toca Life: Office اثری جذاب و منحصربه‌فرد با شخصیت‌های دوست داشتنی و سرشار از جنبه‌های آموزشی ارزشمند است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Toca Life Office اثر جذابی در سبک ماجراجوی است که توسط Toca Boca عرضه شده و با داشتن بار آموزشی متنوع، توانسته است تا روند کار بزرگسالان در مکان‌های مختلف را شبیه سازی و در قالب شخصیت‌های دوست داشتنی، به بازیکنان عرضه کند. این بازی اندروید دارای محیط‌های متنوع و زیبایی است که در هر کدام وظیفه خاصی به بازیکنان ارائه می‌شود.

گیم پلی این بازی آیفون به این صورت است که باید تجربه کار در اکثر مکان‌های بازی را داشته باشید و ماموریت‌ها و کارهای روزمره خاصی را که با آنها آشنا هستید، انجام دهید. این کارها آن‌قدر تنوع دارند که می‌توانند برای روزهای متوالی شما را سرگرم کنند و هر لحظه کارهای جدیدی را برای شما داشته باشند. وجود برخی از محیط‌های جالب توجه، باعث می‌شود که تکرار در بازی نقشی نداشته باشد و ماموریت‌های شما به مشاغل زیادی مرتبط شوند. بازی در واقع داستانی در مورد چگونگی زندگی است؛ زندگی که بیش‌تر بزرگ‌سالان آن را تجربه می‌کنند و ما در این بازی مشاهده می‌کنیم که واقعا این افراد روز خود را چگونه می‌گذرانند. ریتم کودکانه بازی، می‌تواند یک بار آموزشی هیجان انگیز داشته باشد و آنها را بیش‌تر به جامعه کنونی نزدیک‌تر سازد.

Toca Life Office

گرافیک این بازی سرشار از طراحی‌های جالب توجه و استفاده از رنگ‌های زنده است. شخصیت‌های بازی نیز هر کدام وظیفه خاصی را در محیط‌های بازی ایفا می‌کنند. این شخصیت‌ها با طراحی و صداگذاری خوب، بسیار عالی پرداخته شده‌اند و بازیکن رفته رفته با وظایف هر کدام بدون نیاز به مشاهده متوالی آنها، آشنایی پیدا می‌کند. شش مکان منحصربفرد در بازی وجود دارد که هر کدام مربوط به یک ساختمان خاص است و وظایف هر شخصیت بازی، در آن کاملا مشخص شده است. از بانک و کافه گرفته تا آتش نشانی و زندان از جمله این مکان‌ها هستند. در واقع هر‌موقع که بازیکنان در این مکان‌ها قرار می‌گیرند، باید وظیفه خاص و مسئولیت محول شده را انجام دهند و ماجراجویی‌های خاصی را دنبال کنند. از گرفتن پرینت و رساندن اسناد به دست رئیس دفتر، تا استراحت روزانه در خانه بعد از هر روز کاری، تنها گلچین کوچکی از کارهای شما خواهد بود. این روند در واقع همان زندگی روزانه بزرگ‌سالان است که معمولا در محل کار و پس از آن در خانه انجام می‌دهند و روز خود را می‌گذرانند.

با پیدا کردن لباس‌های مخفی، می‌توانید شخصیت‌ها را به ابرقهرمانان تبدیل کنید

بازی دارای ۳۵ شخصیت است که در مکان‌های مختلف قرار می‌گیرند و هر کدام شغل خاصی را برعهده دارند. کودکانی هم وجود دارند که باید از آنها مراقبت کرد. گیم پلی بازی این امکان را به بازیکن می‌دهد که حرکت این شخصیت‌ها را برعهده داشته باشد و کارهای مختلف را با درگ و دراپ و دادن وسایل مختلف به آنها، انجام دهد. چنین روندی هم ساده و روان است و هم لذت بخش. در طی انجام دادن هر مرحله، گاها حالت‌های سرگرم کننده‌ای را در بازی مشاهده می‌کنید که بیش‌تر آنها مخفی هستند و باید با پیدا کردن آنها، جنبه خاصی از هر شخصیت را آزاد کنید. این جنبه‌ها، معمولا حالت‌های ابرقهرمانی دارند؛ شخصیت‌ها می‌توانند لباس‌های مخصوص را بر تن داشته باشند و قابلیت‌های خاصی را به خود بگیرند. جعبه‌های امن نیز در کمدها و جاهایی که فکرش را نمی‌کنید، وجود دارند و می‌توانند امتیازات ویژه‌ای را برای شما داشته باشند. وظایف از شخصیت‌ها در پایین صفحه بازی وجود دارد که می‌توانید آنها را به بازی اضافه کنید.

Toca Life Office

بازی با داشتن محیط‌ها و شخصیت‌های متنوع، هیچ گاه خسته کننده نمی‌شود و بار آموزشی جالبی دارد

در کافه برای خودتان نوشیدنی سرو می‌کنید و از پس از یک روز سخت کاری به خانه برمی‌گردید تا چیزی خورده و استراحت کنید. در بانک به کارهای مالی می‌پردازید و اسناد لازم برای گرفتن وام را به متصدی بانک تحویل می‌دهید. کنترل زندان را برعهده می‌گیرید و برای مجرمانی که به آنجا آورده‌اند، حکم صادر می‌کنید. به طور خلاصه، در هر کجا که قرار می‌گیرید، مسئولیت آن مکان به شما واگذار می‌شود و باید روند مشخصی از کارها را انجام دهید تا امتیاز خاص آن جا را بگیرید.

بازی Toca Life: Office یک اثر جذاب کودکانه است که تنوع بالایی را در ماجراجویی به بازیکنان ارائه کرده است و با داشتن محیط‌ها و شخصیت‌های دوست داشتنی، توانسته است تا سرگرم کننده ظاهر شود. بازی بیش‌تر دارای جنبه آموزشی است و کودکان یاد می‌گیرند که زندگی کردن در جامعه به چه صورتی است و چه وظایفی در شغل‌های مختلف می‌توانند داشته باشند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Toca Life: Office


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده