نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹

سازنده بازی World Of Tanks شعبه سیاتل خود را تعطیل خواهد کرد

استودیو Wargaming، سازنده‌ی بازی World Of Tanks، به زودی شعبه‌ی سیاتل خود را تعطیل خواهد کرد.

Wargaming، سازنده‌ی آثار مشهوری همچون World of Tanks، یک کمپانی بزرگ است و در سراسر جهان شعبه‌هایی مختلف تاسیس کرده است. در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که این کمپانی، متاسفانه قرار است یکی از شعبه‌هایش واقع در غرب ایالات متحده را تعطیل کند.

کمپانی وارگیمینگ با انتشار یک بیانیه در سایت کوتاکو، خبر بسته شدن شعبه‌ی سیاتلش را تایید کرد؛ این شعبه از استودیوی وارگیمینگ حدود ۱۵۰ کارمند داشت.

یکی از نماینده‌های کمپانی وارگیمینگ اعلام کرده که این استودیو قرار است به نیروهای حاضر در شعبه‌ی ردموندش کمک کند و این، یک موقعیت خوب برای آن‌ها خواهد بود تا بتوانند به استودیوهای دیگر این کمپانی در سراسر جهان خدمت کنند. نماینده‌ی شرکت وارگیمینگ در پایان، از زحمات و سخت‌کوشی اعضای شعبه‌ی سیاتل این کمپانی تشکر و قدردانی کرد.

شعبه‌ی سیاتلِ استودیو Wargaming در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و پیش از اینکه امتیازش توسط وارگیمینگ در سال ۲۰۱۳ خریده شود، با نام Gas Powered Games و ساخت آثاری همچون Dungeon Siege و مجموعه‌ی Supreme Commander شناخته می‌شد. این تیم قبل از انتشار خبر بسته شدنش، روی یک بازی MMO کار می‌کرد که به طور رسمی هم معرفی نشده بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده