نویسنده: محمد حیدری
// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

بسته ارزان تر نینتندو سوییچ با نام Switch 2nd Unit Set عرضه شد

نینتندو به‌تازگی بسته‌ی جدید کنسول سوییچ با نام Switch 2nd Unit Set را برای فروش راهی بازار کرده است. این بسته در ازای حذف برخی محتویات بسته‌ی معمولی این کنسول، آن را با قیمتی کمتر در اختیار هواداران قرار می‌دهد.

کمپانی نینتندو به تازگی بسته‌ی تازه‌ای از نینتندو سوییچ را در بازار عرضه کرده است که این کنسول را بدون پایه نگهدارنده‌ی آن (یا به اصطلاح Dock) و در ازای قیمتی کمتر در اختیار خریداران قرار می‌دهد. این بسته‌ی تازه Switch 2nd Unit Set نام دارد و همان‌طور که از نام آن پیدا است احتمالا برای کسانی که یک کنسول سوییچ به‌همراه Dock آن در خانه دارند و تنها به دنبال یک سوییچ همراه دیگر برای استفاده هستند راهی بازار شده است.

این کمپانی طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که این بسته‌ی تازه برای هوادارانی که به دنبال استفاده از یک کنسول سوییچ اضافه در خانه هستند و برای بازی‌های رقابتی نیاز به یک سوییچ دیگر دارند تدارک دیده شده است. از طرف دیگر به‌نظر می‌رسد این کنسول به درد افرادی که نمی‌خواهند سوییچ را روی تلویزیون بازی کنند نیز می‌خورد و این بسته با توجه به قیمت پایین‌تر آن می‌تواند به عنوان بهترین پیشنهاد برای خریدارانی که صرفا به دنبال استفاده از این کنسول در حالت دستی آن هستند تلقی شود.

Switch 2nd Unit Set

محتویات بسته‌ی Switch 2nd Unit Set

بنابر توضیحات این کمپانی، Switch 2nd Unit Set شامل تبلت اصلی سوییچ، دسته‌ی چپ و راست Joy-con و بند‌های آن‌ها است که پیش از مالیات به قیمت ۲۴ هزار و ۹۸۰ ین ژاپن (معادل ۱۷۰ پوند انگلیس) به فروش می‌رسد. این قیمت چیزی حدود ۵ هزار ین کمتر از قیمت یک بسته‌ی معمولی نینتندو سوییچ است، اما باید در نظر گرفت که در صورت انتخاب بهای کمتر برای خرید بسته‌ی تازه، شما کابل HDMI، بدنه‌ی اصلیِ متصل کننده‌ی Joy-conها (Joy-Con Grip) و آداپتور AC این دستگاه را نیز از دست خواهید داد. البته با توجه به اینکه این دستگاه توسط یک USB-C سازگار نیز قابل شارژ خواهد بود نگرانی‌ای درباره‌ی مورد آخر برای خریداران به‌وجود نخواهد آمد. علاوه بر این، خریداران این بسته می‌توانند بعد‌تر یک شارژر و Dock را با قیمت ۹ هزار و ۶۹۸ ین (برابر ۶۶ پوند انگلیس) خریداری کنند.

هنوز خبری مبنی بر عرضه‌ی این بسته‌ی تازه در غرب منتشر نشده است.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده