// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

تاریخ انتشار بسته الحاقی Hours of Darkness بازی Far Cry 5 اعلام شد

Ubisoft با انتشار تریلری جدید، تاریخ راهیابی اولین بسته الحاقی بازی Far Cry 5 یعنی Hours of Darkness را برای PS4 ،Xbox One و کامپیوتر مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو یوبی سافت (Ubisoft) اعلام کرد که اولین بسته الحاقی بازی Far Cry 5 یعنی Hours of Darkness در تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خردادماه) به دست کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی می‌رسد.

محتوای یاد شده که ۱۱.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است، بازیکنان را از دنیای Hope Country مونتانا به جنگل‌های ویتنام می‌برد؛ جایی که کاراکتری به نام Wendell Redler، ملقب به Red، می‌رود تا هم‌رزمان خود را که به تازگی به دست دشمنان اسیر شده‌اند، نجات دهد.

DLC جدید بازی فارکرای 5 محتویات زیادی همچون سلاح‌های جدید نظیر مسلسل M16، اسنایپر SVD و ماشین گان M60 را در خود جای داده است که کاربران در حین کمپین جدید با آنها روبه‌رو می‌شوند. به گفته سازندگان، بازیکنان در حین بازی می‌توانند از قابلیت‌های «حملات هوایی» در جریان نبرد خود استفاده کنند که در واقع مادر Hurk با استفاده از هلیکوپترش به کمک شما می‌آید. در آن سو ویژگی جدید Survival Instinct نیز در توانایی‌های کاراکتر شما گنجانده شده است که به کشتن دشمنان در حالت مخفی‌کاری خلاصه می‌شود.

بازیکنان پس از به اتمام رساندن کمپین جدید این بسته دانلودی، در آن سو به دو حالت جدید با نام‌های Survival و Action Movie دست پیدا می‌کنند. اولین بخش همانطور که از نام آن پیدا است یک روند حالت بقا را برای کاربران به ارمغان می‌آورد که به گفته سازندگان یک «تجربه منحصر‌به‌فرد» را برای بازیکنان به همراه دارد. از طرفی حالت اکشن مووی برخلاف معنی نام خود به کاربران اجازه می‌دهد که در حالت Far Cry Arcade به آیتم‌هایی که برپایه ویتنام ساخته شده است، دست پیدا کنند. این موضوع تنها مختص دارندگان این بسته الحاقی نمی‌شود و دیگر کاربران نیز از امروز با آپدیت کردن بازی می‌توانند از آن استفاده کنند.

farcry 5

همچنین امروز یوبیسافت باری دیگر از جزئیات محتویات پس از عرضه بازی Far Cry 5 اطلاعاتی منتشر کرد و کاربران را از آپدیت‌های پس از Hours of Darkness باخبر کرد. همانطور که در عکس فوق می‌بینید بسته Lost on Mars در تاریخ نامشخصی از جولای (تیر یا مرداد) منتشر می‌شود و پس از آن هم شاهد راه‌یابی بسته دانلودی Dead Living Zombies در ماه آگوست (مرداد یا شهریور) خواهیم بود.

سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری نیز از بازی Far Cry 5: Hours of Darkness منتشر کردند که محتویات آن را تا حدودی به معرض نمایش قرار می‌دهد. گفتنی است که محتوای یاد شده در سیزن پس فارکرای 5 گنجانده شده است و به طور جداگانه نیز با قیمت ۱۱.۹۹ به فروش می‌رسد. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Far Cry 5 در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

برای یک فارکرای، Far Cry 5 با ایده‌های جدید خود نام خودش را به عنوان یکی از بازی‌های خوب این سری ثبت می‌کند. قابلیت صدا کردن شخصیت‌های دیگر برای کمک وسط یک مرحله کاملا در گیم‌پلی جا افتاده و دنیای بازی همیشه چیزی برای ارائه دارد. اگر هوش مصنوعی کمی باهوش‌تر بود و داستان بازی به همان شخصیت «پدر» خلاصه می‌شد، فارکرای ۵ می‌توانست پا جای پای نسخه‌ی سوم بگذارد. 

برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی فارکرای 5 در زومجی مراجعه کنید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده