نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷

بازی Next Up Hero و چند بازی دیگر به زودی به Xbox Game Pass اضافه می‌شوند

کمپانی مایکروسافت اسامی بازی‌های جدید سرویس Xbox Game Pass در ماه ژوئن را اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که در ماه ژوئن دسته دیگری از بازی‌ها به سرویس Xbox Game Pass کنسول ایکس باکس وان اضافه می‌شوند. این دسته از بازی‌ها شامل یک بازی کوآپ جدید در سبک Dungeon Crawler و چندین بازی دیگر است.

Xbox Game Pass

سردسته این بازی‌ها را می‌توان بازی Next Up Hero دانست که اثری کوآپ در سبک Dungeon Crawler است که بازیکنان در آن باید به جمع‌آوری منابع اقدام کنند و از این طریق مهارت‌های خود را ارتقا دهند. این بازی در ماه ژوئن (خرداد-تیر) در دسترس بازیکنان سرویس Xbox Game Pass قرار می‌گیرد و کاربرانی که عضو این سرویس نیستند، می‌توانند آن را از فروشگاه ایکس باکس خریداری کنند.

در ماه ژوئن همچنین شاهد راهیابی بازی‌هایی نظیر بازی MotoGP 17، بازی Mega Man Legacy Collection 2، بازی The Technomance، بازی Wasteland 2: Director's Cut و بازی Disneyland Adventures به سرویس Xbox Game Pass خواهیم بود. این سرویس امکان دسترسی به مجموعه‌ای بسیار بزرگ از بازی‌ها را تنها با پرداخت مبلغ ۱۰ دلار به ازای هر ماه برای بازیکنان فراهم می‌کند.

کمپانی Microsoft هر ماه تعدادی از بازی‌ها را به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌کند و غالبا شاهد راهیابی یک بازی جدید در روز عرضه به این سرویس هستیم. برای مثال می‌توان به بازی Sea of Thieves و بازی State of Decay 2 اشاره کرد که در روز عرضه در اختیار کاربران سرویس Xbox Game Pass قرار گرفت. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده