نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

انتشار پوستر جدید فیلم Christopher Robin؛ اولین تریلر رسمی امروز

کمپانی والت دیزنی با انتشار پوستر جدیدی از فیلم Christopher Robin اعلام کرد که اولین تریلر رسمی این فیلم امروز منتشر خواهد شد.

اسفند سال گذشته، شرکت والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی با انتشار پوستر جدیدی اعلام کرد که اولین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار امروز منتشر خواهد شد. علاوه بر وینی د پو، در پوستر جدید این فیلم لایو اکشن شاهد حضور نسخه متفاوت از شخصیت‌هایی چون تایگر، ایور و پیگلت، هستیم. انتظار می‌رود که اولین تریلر رسمی فیلم Christopher Robin در حاشیه برنامه The Ellen Show (الن شو) منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Christopher Robin Poster

فیلم Christopher Robin داستان بزرگسالی شخصیت کریستوفر رابین با بازی ایوان مک‌گرگور را روایت می‌کند که دیگر شادی گذشته را ندارد و تمام تخیلات خود را از دست داده است. وینی د پو و دیگر شخصیت‌های مجموعه و دنیای The Hundred Acre Wood به دنبال یافتن کریستوفر رابین و کمک به او هستند و تصمیم دارند تا به او سحر و جادوی محل زندگی خود را یادآوری کنند. کارگردانی فیلم Christopher Robin بر عهده مارک فورستر، کارگردان فیلم World War Z (جنگ جهانی زد)، بوده است. توماس مک‌کارتی، الکس راس پری و آلیسون شرودر نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. 

ایوان مک‌ گرگور در نقش کریستوفر رابین، هایلی اتول در نقش اولین رابین (همسر کریستوفر)، برونته کارمایکل در نقش مدلین رابین (دختر کریستوفر) و مارک گیتیس در نقش کیت وینسلو (رئیس کریستوفر)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Christopher Robin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جیم کامینگز در نقش وینی د پو، کریس اودوود در نقش تایگر، نیک محمد در نقش پیگلت، براد گارنت در نقش ایور، توبی جونز در نقش جغد، سوفی اوکوندو در نقش کانگا، پیتر کاپالدی در نقش خرگوش و وایات هال در نقش روو، نیز صداپیشگی شخصیت‌های این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Christopher Robin برای اکران در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۸ (۱۲ مرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده