نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

حضور بازیگران جدیدی در فیلم Bloodshot تایید شد

شرکت سونی پیکچرز از حضور بازیگران جدیدی در فیلم Bloodshot (بلادشات) از جمله ایزا گونزالس، خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران جدیدی در فیلم Bloodshot تایید و اعلام شده است. ایزا گونزالس، بازیگر فیلم Baby Driver (بیبی راننده)، به‌همراه مایکل شین، بازیگر فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) و سم هیوین، بازیگر سریال Outlander (غریبه)، از جمله بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم Bloodshot اضافه شده‌اند. پیش از این، حضور وین دیزل، بازیگر مجموعه سریع و خشن (Fast and Furious)، در این فیلم که اقتباسی از کتاب‌های کمیک شرکت Valiant است، تایید شده بود. هنوز جزئیاتی از نقش گونزالس، شین و هیوین در این فیلم اعلام نشده است؛ اما دیزل قرار است نقش آنجلو مورتالی را در فیلم Bloodshot بازی کند.

Sam Heughan and Michael Sheen

آنجلو مورتالی قاتلی بسیار بی‌رحم برای اوباشگران است که با استفاده از فناوری نانو به یک سوپر سرباز به نام بلادشات تبدیل می‌شود. این شخصیت در سال ۱۹۹۲ توسط کوین ون هوک، دان پرلین و باب لیتون خلق شده است. فیلم Bloodshot قرار است با درجه سنی بزرگسال (R) تولید و توسط سونی پیکچرز منتشر شود. فیلم Bloodshot قرار است اولین فیلم دنیای سینمایی مشترک کمیک‌های Valiant باشد که فیلم Harbinger (هاربینجر) و فیلم Shadowman (شدومن) دیگر فیلم‌های این مجموعه هستند که تاکنون ساخت آن‌ها رسما تایید و اعلام شده است. سونی پیکچرز و شرکت Valiant برای پنج فیلم قرارداد همکاری امضا کرده‌اند.

کارگردانی فیلم Bloodshot بر عهده دیو ویلسون خواهد بود و اریک هیزرر، نویسنده فیلم Arrival (رسیدن)، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. نیل موریتز، دینش شمدسانی و توبی یافه نیز به عنوان تهیه‌کننده در فیلم Bloodshot حضور دارند. فیلم Bloodshot و فیلم Harbinger دارای یک دنباله مشترک به‌نام فیلم Harbinger Wars (جنگ‌های هاربینجر) نیز هستند که شخصیت‌های این دو فیلم قرار است با یکدیگر در آن ملاقات کنند. فیلم Bloodshot هنوز تاریخ اکرانی ندارد؛ اما انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید این فیلم از تابستان امسال آغاز شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده