نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

جی رایان به جمع بازیگران فیلم It: Chapter Two پیوست

جی رایان بازیگر شخصیت اصلی Beauty and the Beast به جمع بازیگران فیلم It: Chapter Two پیوست و قرار است نقش بزرگسالی شخصیت هنسکام را ایفا کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین در طی یکی از گزارش‌های جدید خود عنوان کرد که جی رایان قرار است نقش بزرگسالی شخصیت بن هنسکام یا همان بنجامین را در جدیدترین فیلم ترسناک کمپانی نیو لاین سینما (New Line Cinema) یعنی فیلم It: Chapter Two (آن: قسمت دوم) ایفا کند. نقش این شخصیت در ابتدا توسط جرمی ری تیلور در قسمت اول فیلم It (آن) ایفا شده بود. مدتی قبل در طی خبر دیگری اعلام شده بود که دو بازیگر جدید یعنی جیمز رانسون و اندی بین هم با کمپانی سازنده قراردادی امضا کردند و به جمع بازیگران این اثر ترسناک پیوستند. جیمز رانسون قرار است نقش بزرگسالی شخصیت ادی کاسبراک اندی بین هم نقش بزرگسالی شخصیت استنلی اوریس را ایفا کند.

جی رایان تا به امروز در پروژه‌های خوبی حضور داشته و ایفای نقش کرده است. او در طی سال‌های زندگی حرفه‌ای خود در مجموعه‌های تلویزیونی‌ای از قبیل سریال Mary Kills People (مری مردم را می‌کشد) از شبکه کانادایی Global Television Network، سریال Beauty and the Beast (دیو و دلبر) از شبکه The CW و مینی سریال Top of the Lake (بالای دریاچه) برنده جایزه گلدن گلوب و همچنین جایزه اسکار از شبکه BBC و Sundance سابقه فعالیت داشته است. جی رایان همچنین در سری فیلم Fighting Season (فصل مبارزه) که یک مجموعه ۶ قسمتی استرالیایی محسوب می‌شود و پخش آن در سال جاری میلادی و در شبکه Foxtel آغاز می‌شود، هم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

علاوه بر جی رایان، جیمز رانسون و اندی بین، هنرمندان دیگری از جمله جیمز مک‌ آووی بازیگر سری فیلم X-Men (مردان ایکس) و فیلم Split (شکاف) در نقش شخصیت بیل، جسیکا چستین بازیگر فیلم Crimson Peak (قله‌ای به رنگ خون) و فیلم The Martian (مریخی) در نقش بورلی و بیل هیدر بازیگر سریال Barry (بری) و فیلم Trainwreck (فاجعه) در نقش ریچی از جمله هنرمندانی هستند که در این اثر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لازم به ذکر است که بیل اسکارشگورد باز هم در این تیم بازیگری حضور دارد و در این دنباله قرار است باری دیگر نقش شخصیت دلقک پنی وایز را ایفا کند.

Jay Ryan

فیلمنامه دومین از مجموعه IT قرار است توسط گری دوبرمن نوشته شود. فیلمنامه این اثر اقتباسی از کتاب محبوب استیفن کینگ به همین نام است. فیلم آن: قسمت دوم قرار است توسط اندی موشیاتی کارگردانی شود. فیلم It: Chapter 2 قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود.

فیلم It در ماه شهریور سال گذشته به روی پرده‌های سینما رفت. این اثر ترسناک با استقبال بسیار زیاد منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد. فیلم It در همان آخر هفته افتتاحیه‌ی خود توانست به فروشی نزدیک به ۱۲۳.۱ میلیون دلار دست پیدا کند که با این رقم، این اثر توانست رکورد پرفروش‌ترین اولین آخر هفته آن هم در ماه سپتامبر را در میان تمام آثار اکران پاییزه، به اسم خود ثبت کند. این میزان فروش حتی در میان آثار ترسناک هم یک رکورد محسوب می‌شد. فیلم آن، آنقدر پرفروش شد که تنها نزدیک به ۹ میلیون دلار با فیلم Deadpool (ددپول) فاصله داشت به همین دلیل توانست لقب دومین اثر پرفروش تاریخ با محدودیت سنی بزرگسال را به‌دست بیاورد. فیلم It موفق شد بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۳۲۷.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۷۲.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. همین موضوع این اثر را تبدیل به پرفروش‌ترین اثر ترسناک در طول تاریخ سینما کرد.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده