نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

دومین تریلر رسمی فیلم Skyscraper منتشر شد

کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز به‌تازگی دومین تریلر فیلم اکشن و هیجان انگیز جدید دواین جانسون به نام آسمان خراش (Skyscraper) را منتشر کردند.

در سینمایی هالیوود، بازیگران کمی هستند که همانند دواین جانسون یا بیشتر از او، برنامه‌های فوق‌العاده شلوغی دارند. در طی ۱۲ ماه اخیر، این بازیگر حداقل در ۴ اثر سینمایی بسیار بزرگ ایفای نقش کرده است. او در طی این مدت، در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) ایفای نقش کرد که به یک اثر بسیار محبوب و موفق تبدیل شد. اثر سینمایی بزرگ جدید و مورد انتظار دواین جانسون، فیلم Skyscraper (آسمان خراش) است که سبکی هیجان انگیز و اکشن دارد. این اثر سینمایی در ماه جولای سال جاری به روی پرده نقره‌ای سینماها می‌رود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی این اثر هیجان انگیز منتشر شده است. شما در انتهای همین متن می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

اگرچه به اعتقاد برخی از طرفداران، این اثر شباهت زیادی به فیلم Die Hard (جان سخت) دارد، اما به نظر می‌رسد که این اثر، بیشتر از فیلم جان سخت، به فیلم San Andreas (سن آندریاس) که با بازی دواین جانسون در سال ۲۰۱۵ اکران شد و استقبال چندان زیادی را به دنبال نداشت، شباهت بیشتری دارد. فیلم Skyscraper داستان ویل فرد با بازی دواین جانسون را که مامور سابق FBI و رئیس سابق تیم نجات گروگان‌ها است، روایت می‌کند که در حال حاضر وظیفه رهبری تیم امنیتی برج‌ها را بر عهده دارد. او اکنون رئیس بخش امنیت بلندترین برج جهان در کشور چین شده است و باید امنیت این برج را تامین کند، اما او متوجه یک آتش سوزی بسیار بزرگ در این برج می‌شود. او در ادامه متوجه می‌شود که این آتش‌سوزی عمدی است و علاوه بر اینکه او باید فرد یا گروهی که مسئول این حادثه هستند پیدا و دستگیر کند، او باید خانواده‌اش را که در داخل ساختمان حضور دارند و به دام افتاده‌اند، نجات دهد.

علاوه بر دواین جانسون در نقش ویل فرد، بازیگران دیگری همچون پابلو شرایبر بازیگر فیلم Orange is the New Black (نارنجی مد جدید است)، نو کمبل بازیگر فیلم Scream (جیغ)، نوآ تیلور بازیگر سریال Preacher (واعظ) و بایرون من بازیگر سریال Altered Carbon (کربن تغییر یافته) از جمله هنرمندانی هستند که در این اثر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم آسمان خراش نیز بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان آثاری چون فیلم Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) بوده است. او همچنین کارگردانی آثار کمدی‌ای همچون فیلم We're the Millers (ما میلرها هستیم) و فیلم DodgeBall: A True Underdog Story را برعهده داشته است.

در اخبار مرتبط با این بازیگر محبوب هالیوودی مشخص شده که یک اثر اسپین آفی برای سری فیلم Fast and Furious (سریع و خشن) به نام Hobbs and Shaw (هابز و شاو) در دستور کار تولید قرار گرفته است. دواین جانسون قرار است در این اثر مورد انتظار و اکشن هم ایفای نقش کند. علاوه بر دواین جانسون، جیسون استاتهام هنرمند دیگری است که حضور او در این اثر تایید شده است. همچنین کارگردانی این اثر برعهده کارگردان فیلم Deadpool 2 (ددپول 2) یعنی دیوید لیچ است. بر اساس توضیحاتی که کارگردان این اثر درباره فیلم خود ارائه کرده، به نظر می‌رسد که این اثر کمی نسبت به قسمت‌های دیگر این مجموعه متفاوت خواهد بود.

فیلم Skyscraper برای اکران در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

دانلود از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده