نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

حضور بازیگر Interstellar در فیلم Maleficent 2

کمپانی والت دیزنی پیکچرز از اضافه شدن دیوید گیسی به جمع بازیگران فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت ۲) خبر داد.

دیوید گیسی، بازیگر انگلیسی سینمای هالیوود، به لیست بازیگران فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت ۲) اضافه شد. هنوز نقشی که برای این بازیگر در نظر گرفته شده، مشخص نیست اما نام دیوید گیسی را باید در کنار دیگر بازیگران قسمت دوم فیلم فانتزی تاریک Maleficent کمپانی والت دیزنی پیکچرز (Walt Disney Pictures) قرار داد.

فیلم Maleficent به کارگردانی رابرت استرومبرگ و با بازی آنجلینا جولی و ال فانینگ، در سال ۲۰۱۴ اکران شد. این فیلم لایو اکشن بازسازی انیمیشن Sleeping Beauty (زیبای خفته) بود که تمرکز آن بیشتر روی شخصیت شرور مالیفیسنت قرار داشت. فیلم Maleficent موفق شد ۷۵۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و تبدیل به چهارمین فیلم موفق سال ۲۰۱۴ میلادی از نظر تجاری شود. سال ۲۰۱۶، کمپانی والت دیزنی پیکچرز ساخت دنباله فیلم Maleficent را رسماً تأیید و اعلام کرد. داستان قسمت اول فیلم Maleficent در مورد زنی جوان، بسیار زیبا و با قلبی پاک بود که زندگی آرام و شادی داشت و در جنگلی که همه‌چیز در آن صلح‌آمیز بود بزرگ شد. البته این شرایط همیشه همین‌گونه شاد و آرام باقی نماند و با ورود ارتشی مهاجم به آن سرزمین، همه‌چیز تغییر کرد. پیش از این نیز مشخص‌ شده بود که آنجلینا جولی بار دیگر در نقش پیشین خود حضور خواهد یافت. از جزئیات داستان قسمت دوم فیلم Maleficent اطلاعاتی در دسترس نیست و باید منتظر اخبار آتی بمانیم. اما برخی گزارشات داستان فیلم دوم را این طور تعریف کرده‌اند که قسمت دوم، اوج داستان قسمت اول را به‌عنوان مرکز ثقل، بسط خواهد داد و احتمالاً شاهد ادامهٔ داستان شخصیت پرنسس اورورا پس از ملکه شدن و بازگشت شخصیت مالیفیسنت به خانهٔ خود در مورز خواهیم بود. حال با اضافه شدن دیوید گیسی، باید شخصیتی جدید را به این مجموعه اضافه کنیم که اکنون هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

Gaysi

سایت دِدلاین در گزارشی تأیید کرده است که دیوید گیسی به تیم بازیگران دنبالهٔ فیلم Maleficent اضافه شده است. با وجود اینکه دیوید گیسی چندان در بین سینمادوستان شناخته‌شده نیست و اضافه شدن چنین نامی به این مجموعه کسی را هیجان‌زده نمی‌کند، اما باید گفت که این بازیگر در سال‌های اخیر در فیلم‌های خوبی ایفای نقش کرده است و کیفیت بالایی نیز از خود به نمایش گذاشته است. از معروف‌ترین فیلم‌های دیوید گیسی می‌توان به حماسهٔ علمی تخیلی Cloud Atlas (کلاود اطلس) اندی و لانا واچوفسکی‌ و تام تیکور و Interstellar (میان‌ستاره‌ای) کریستوفر نولان اشاره داشت. دیوید گیسی همچنین در فیلم اکشن، ماجراجویی، علمی، تخیلی، درام، اسرار‌آمیز، هیجان انگیز، فانتزی و ترسناک Annihilation (نابودی) کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures)، به کارگردانی الکس گارلند نیز حضور داشته و نقش شخصیت دنیل را ایفا کرده است.

از معروف‌ترین فیلم‌های دیوید گیسی می‌توان به حماسهٔ علمی تخیلی Cloud Atlas اندی و لانا واچوفسکی‌ و تام تیکور و Interstellar کریستوفر نولان اشاره داشت

دیوید گیسی جدیدترین بازیگری است که به تیم بازیگری فیلم Maleficent 2 اضافه شده است. آنجلینا جولی، بازیگر نقش مالیفیسنت و ال فانینگ، بازیگر نقش پرنسس اورورا (زیبای خفته) قرار است برای نقش آفرینی دوباره در دنباله فیلم Maleficent بازگردند. علاوه بر جولی، فانینگ و مورای، اد اسکرین در نقش شرور و منفی فیلم، میشل فایفر در نقش ملکه اینگریس و هری دکینسون در نقش شاهزاده فیلیپ، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Maleficent 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین برخی اخبار به مذاکرات چویتل اجیوفور، بازیگر فیلم‌های Children of Men (فرزندان انسان)، American Gangster (گانگستر آمریکایی) و 12 Years a Slave (دوازده سال بردگی) برای حضور در فیلم جدید والت دیزنی پیکچرز اشاره داشته‌اند. یادآوری می‌کنیم چندی پیش والت دیزنی از اضافه شدن جن مورای به جمع بازیگران دنبالهٔ فیلم Maleficent خبر داده بود. مورای بیشتر برای بازی در نقش چستیتی بربون در فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها)، شناخته شده است. 

کارگردانی فیلم Maleficent 2 بر عهدهٔ یواخیم رانینگ است، کسی که کارگردانی فیلم‌هایی همچون Bandidas (باندیداس)، Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند) و مجموعهٔ تلویزیونی Marco Polo (مارکو پولو) را در کارنامه دارد. مدیر اجرایی تولید فیلم Maleficent نیز انتخاب شده است؛ پاتریک تاتوپولوس فرانسوی یونانی که مدیریت اجرایی تولید فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) را بر عهده داشت، مدیر اجرایی فیلم جدید کمپانی دیزنی خواهد بود. لیندا وولورتون، نویسنده فیلم ابتدایی، نویسندگی فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. نوآ هارپستر و مایکا فیتزرمن بلو نویسندگانی بودند که نسخه‌های اولیه فیلمنامه این اثر را نوشتند. جو روث هم قرار است تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده داشته باشد. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Maleficent 2 اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این فیلم در سال آینده میلادی منتشر شود.

گفتنی است دیوید گیسی در سریال Carnival Row شبکهٔ آمازون نیز حضور خواهد داشت و با کارا دلوین و ژان رنو همبازی خواهد بود. این سریال برای پخش در سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده