// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Returners

Returners یک بازی نقش آفرینی با حضور بسیاری از شخصیت‌های واقعی و افسانه‌ای مشهور است که نبرد‌های ۵ به ۵ آنلاین هیجان انگیزی را برای بازیکنان رقم می‌زند. با معرفی این بازی در زومجی همراه باشید.

پس از چندین تجربه موفق در امر بازی‌سازی توسط استودیوی کره‌ای Nexon مانند Unknown Heroes یا Durango، این‌بار نیز این استودیو با ترکیب عناصر مختلف و محبوب سبک‌های متفاوت توانسته بازی Returners را با کیفیت بالا عرضه کند. این بازی که از ماه نوامبر سال گذشته برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید قابل دسترسی است توانسته با کسب میانگین امتیاز ۴.۵ از ۵ ستاره خود را در لیست بازی‌های باکیفیت و خوب سال گذشته قرار دهد. البته با توجه به آنلاین بودن بازی آپدیت‌های بسیاری به طور متناوب برای آن عرضه می‌شود که به بهتر شدن کیفیت و رفع اشکالات آن کمک بسیاری می‌کند. مبارزات آنلاین ۵ به ۵ با حضور شخصیت‌های محبوب و تاریخی در بازی Returners یک تجربه‌ی خاص روی گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید.

Returners

بازی آیفون Returners توانسته عناصر پرطرفدار سبک نقش آفرینی را با سبک مدیریتی و استراتژیک به خوبی تلفیق کند و بازیکنان را به یک ماجراجویی تازه در کنار شخصیت‌های مشهوری مانند هرکول یا رابین هود و علاالدین ببرد. تجربه هیجان انگیز مبارزات ۵ به ۵ آنلاین با سایر بازیکنان از نقاط مختلف جهان از ویژگی‌های جذاب این بازی محسوب می‌شود. در بازی می‌توان قبل از شروع بازی طرح ریزی نوع و استراتژی حمله را انجام داد و در طول مسابقه به تماشای جنگ این شخصیت‌های دوست داشتنی نشست. البته در مواقع ضروری می‌توان این استراتژی‌ها را تغییر داد تا از باختن جلوگیری کرد که با توجه به جلوه‌های ویژه بازی و لحظات سراسر اکشن آن کار بسیار سختی به نظر می‌آید.

تجربه بازی به عنوان شخصیت‌های نام آشنایی مانند  علاالدین و رابین هود بسیار لذت بخش است
در هر مسابقه امکان انتخاب تعداد محدودی از کارت‌ها برای استفاده در جنگ وجود دارد که از تنوع بسیار خوبی نیز بهره می‌برند. در بازی هر شخصیت دارای نقاط ضعف و قوتی است که با توجه به آنها در کلاس‌های مختلفی قرار گرفته‌اند. برای موفقیت در نبرد‌ها باید به ترکیب مناسبی از این شخصیت‌ها دست یافت که با همکاری یکدیگر بتوانند حریف را از پیش رو بر دارند.

Returners

گرافیک بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و طراحی‌های شخصیت‌ها و محیط‌های بازی به خوبی طراحی شده‌اند. متنوع بودن طراحی ‌شخصیت‌ها و آیتم‌هایی که برایشان قابل خرید است، به آسان‌تر شدن بازی و شناخت هرچه بهتر آنها کمک بسیاری کرده است. با وجود اینکه شخصیت‌هایی مانند رابین هود و علاالدین بار‌ها در بازی‌ها و فیلم‌های مختلف به تصویر کشیده شده‌اند، طراحان بازی Returners تمامی شخصیت‌ها را با حفظ خصوصیات بارز آنها دوباره طراحی کرده‌اند. منوها و بخش‌های راهنمای بازی نیز به سادگی طراحی شده‌اند که بتوانند بازیکنان را با محتوای زیاد این بازی به خوبی آشنا کنند. رابط کاربری و کنترل‌های درون بازی نیز مناسب هستند و برای اجرای نقشه‌های متفاوت مشکلی ایجاد نمی‌کنند. دوربین بازی نیز با وجود ثابت بودن در زاویه مناسبی قرار دارد و به خوبی می‌توان شخصیت‌ها را بررسی و کنترل کرد. البته نوعی نقشه نیز برای بازی طراحی شده که موقعیت شخصیت‌ها را از بالا نشان ‌می‌دهد که در مواقع ضروری به کار بازیکنان می‌آید.

Returners

با وجود اینکه بخش اصلی بازی، قسمت PvP آن محسوب می‌شود و در استور‌های گوگل و اپل به این سبک شناخته می‌شوند، بازی Returners دارای یک بخش کمپین است که در آن باید با Nightmare King که دشمن اصلی بازی به حساب می‌آید بجنگید و او را شکست دهید. تنوع محیط‌های مبارزه و حضور شخصیت‌های متفاوت و بخش‌های زیاد برای بازی با توجه به رایگان بودن آن نکته‌ی بسیار مثبتی محسوب می‌شود. نکته‌ای که به سازندگان یادآوری می‌کند رایگان بودن بازی به معنای نصفه و نیمه عرضه کردن آن نیست.

دانلود بازی اندروید و آیفون Returners


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده