نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

اطلاعات جدیدی از DLC رایگان بازی Tekken 7 منتشر شد

تصاویر منتشر شده از DLC جدید و رایگان بازی Tekken 7، پوشش‌هایی را که قرار است به بازی اضافه شود نمایش می‌دهد.

بازی تکن 7، ساخته‌ی کمپانی ژاپنی باندای نامکو، نزدیک به یک سال پیش منتشر شد و حال امروز در جدیدترین اخبار بازی، دریافتیم که این کمپانی ژاپنی می‌خواهد به مناسبت یک سالگی این بازی پرطرفدار، یک DLC رایگان برایش منتشر کند. این «بسته‌ی الحاقی رایگان»، که به گفته‌ی سازندگان محتوای جدید برای بازی ارائه خواهد کرد، در تاریخ ۳۱ می (۱۰ خرداد) منتشر خواهد شد و در این مطلب قصد داریم به اطلاعات و تصاویر منتشر شده از این DLC رایگان نگاهی بیندازیم.

Tekken 7 DLC

تاکنون افزونه‌های مختلفی برای تکن ۷ از جمله کراس‌اور با بازی‌هایی همچون Fatal Fury و Final Fantasy XV با انتشار کاراکترهایی نظیر گیس هاوارد و نوکتیس، به ترتیب از این دو اثر، منتشر شده است؛ همچنین یک بسته‌ی الحاقی در ماه آگوست (تابستان ۹۶) برای بازی منتشر شد که مینی گیم بولینگ (Tekken Bowl) را به بازی اضافه می‌کرد. با وجود انتشار این محتویات اضافه، کمپانی Bandai Namco اعلام کرده این DLC رایگان، که قرار است به‌زودی برای بازی منتشر شود، یک بسته‌ی الحاقی بزرگ خواهد بود و دیگر لازم نیست برای خریدش هزینه‌های اضافه را متحمل یا مجبور به خرید سیزن پس ۲۵ دلاری بازی بشوید.

Tekken 7 DLC

هفتمین قسمت از مجموعه بازی محبوب تکن، سال گذشته برای پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و دستگاه‌های آرکید منتشر شد. تنوع بالای کاراکترهای قابل بازی، گستره‌ی زیاد فن‌های قابل اجرا و سبک‌های مبارزه در کنار گرافیک چشم‌نواز، تکن ۷ را به یک اثر بسیار خوب تبدیل کرد که با وجود رنج بردن از مشکلات سرورهای آنلاینش، توانست نظر مثبت کاربران و منتقدان را جذب کند و به عنوان یکی از بهترین دنباله‌های این مجموعه مطرح شود. 

Tekken 7 DLC

این بازی توانست از وب‌سایت زومجی نمره‌ی بسیار خوب ۸.۵ را دریافت کند و خواندن بخشی از این بررسی خالی از لطف نیست:

بازی Tekken 7 با بازه زمانی طولانی عرضه شد و از همان ابتدا نشان داد که آمده است تا جای خود را در دل هواداران پیدا کند. درست است که رفته رفته مشکلات بازی خود را نشان می‌دهند، ولی وقتی به گیم‌پلی و مبارزات بازی نگاه می‌کنیم، شاهد تجربه‌ای غنی و المان‌هایی هستیم که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. از طرفی وجود بخش شخصی سازی یا تعداد متعدد شخصیت‌های قابل بازی، سبب شده هیچوقت احساس تکراری بودن به شما دست ندهد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده