// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

عکس جلد نسخه سوییچ بازی Wolfenstein II: The New Colossus رونمایی شد

کمپانی Bethesda از طرح‌های هنری جدید برای جلد نسخه نینتندو سوییچ بازی Wolfenstein 2: The New Colossus رونمایی کرد.

کمپانی بتسدا (Bethesda) پس از معرفی بازی شوتر و تحسین‌شده Wolfenstein II: The New Colossus برای نینتندو سوییچ، به دارندگان این کنسول وعده محتویات ویژه‌ای داد.

سازندگان با توجه به موفقیت این بازی روی پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی قصد دارند «چیز منحصر‌به‌فردی را برای طرفداران صبور نینتندو سوییچ» به ارمغان بیاورند. تمامی عکس‌های هنری که کمپانی بتسدا از آنها رونمایی کرده است، هم‌اکنون در وب‌سایت رسمی در دسترس است و کاربران می‌توانند آنها را دانلود کنند. علاوه بر آن پس از عرضه بازی، عکس جلد جدیدی نیز در فروشگاه‌های گیم استاپ در آمریکای شمالی به دست خریداران می‌رسد. این طرح، کاراکتر محبوب این سری یعنی BJ Blazkowicz را در حال شلیک کردن سلاح خود به سمت دشمنان نشان می‌دهد.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus که در سبک شوتر اول شخص طراحی شده است در تاریخ ۵ آبان‌ماه سال گذشته (۲۷ اکتبر ۲۰۱۷) برای PS4 ،Xbox One و کامپیوتر منتشر شد و قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیرماه) برای نینتندو سوییچ پورت شود. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید و در ادامه نگاهی به طرح‌های جدید بیندازید.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus در زومجی نمره عالی ۹.۵ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

داستان ترور بیلی و بقیه اعضای گروه مقاومت، روی تیراندازی اول شخص را سفید کرد. نشان داد چطور می‌توان زیر سایه هجوم مالیخولیایی سازنده‌گان به بازی‌های چند نفره، یک بازی کلاسیک داستانی ساخت، درس گیم‌پلی اول شخص داد، کمدی را به زیباترین شکل ممکن با خشونت درآمیخت. با نمایشی که نیوکولوسوس داشت، نمی‌توان خلاصه از خوبی‌ها و لذتش نوشت! فقط در یک کلام، مسحور کننده بود. 

برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Wolfenstein II: The New Colossus در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده