نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

نتفلیکس تاریخ پخش انیمیشن Disenchantment را اعلام کرد

شبکه نتفلیکس به‌تازگی تصاویری از انیمیشن سریالی افسون زدایی (Disenchantment) منتشر کرده و تاریخ شروع پخش این مجموعه تلویزیونی را هم به‌طور رسمی اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس اخیرا تصاویر جدید و زیبایی از انیمیشن سریالی Disenchantment (افسون زدایی)، ساخته‌ی مت گرونینگ، خالق انیمیشن سریالی The Simpsons (سیمپسون‌ها) و انیمیشن سریالی Futurama (فیوچراما) را منتشر کرد؛ یک انیمیشن سریالی کمدی و فانتزی که مخصوص بزرگسالان ساخته شده است. شما در انتهای همین پست می‌توانید تصاویر این انیمیشن سریالی و ماجراجویی قرون وسطایی شخصیت‌ها را تماشا کنید.

علاوه بر انتشار این تصاویر، شبکه نتفلیکس تاریخ آغاز پخش انیمیشن سریالی افسون زدایی را هم منتشر کرده است. براساس اعلام این شبکه، این انیمیشن سریالی دارای ۱۰ قسمت بوده و قرار است پخش خود را در تاریخ ۱۷ آگوست سال جاری میلادی (۲۶ مرداد ۱۳۹۷) آغاز کند. انیمیشن سریالی افسون زدایی ساخته‌ی ذهن خلاق و متفکر مت گرونینگ بوده که تا به امروز در پروژه‌های زیادی فعال بوده و دو انیمیشن سریالی فوق‌العاده محبوب را خلق کرده است. این مجموعه قرار است برای دو فصل به روی آنتن شبکه نت فلیکس برود که هر کدام از این فصل‌ها دارای ۱۰ قسمت خواهد بود.

در انیمیشن Disenchantment، بینندگان قرار است به سرعت به سمت خاندان پادشاهی قرون وسطایی دریم لند (Dreamland) که رو به زوال است، برده شوند. در این سرزمین بینندگان قرار است داستان ماجراجویی‌های خطرناک و همچنین پر از بدبختی یک پرنسس دائم الخمر به نام بین را دنبال کنند. پرنسس بین در این ماجراجویی تنها نبوده و قرار است یک الف خوب و چابک به نام الفو و شیطان شخصی او به نام لوسی، همراهش باشند. در طی این مسیر پر از مانع، این سه دوست عجیب و غریب قرار است با غول‌های بزرگ، روح‌ها، انسان‌های درنده، شیطان و جن‌ها، ترول‌ها، شیرماهی‌ها و بسیاری از انسان‌های احمق روبه‌رو شوند.

ابی جاکوبسون بازیگر سریال Broad City (شهر برود) صداپیشه شخصیت بین، نت فکسون بازیگر فیلم Tammy (تمی) صداپیشه شخصیت الفو و اریک آندره صداپیشه فیلم The Lion King (شیرشاه) صداپیشه شخصیت لوسی، از جمله هنرمندانی هستند که در این پروژه حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. دیگر اعضای تیم صداپیشگی جان دی‌مگیو، بیلی وست، موریس لا‌مارک، ترسی مک‌نیل، دیوید هرمن، مت بری، جنی باتن، ریچ فولچر، نوئل فیلدینگ و لوسی مونت‌گومری خواهند بود.

استودیو راف درفت (Rough Draft Studios) که تا به امروز آثار خوبی از جمله انیمیشن سریالی فیوچراما را در سابقه فعالیت خود جمع‌آوری کرده است، وظیفه ساخت و پویانمایی این مجموعه تلویزیونی را بر عهده دارد. انیمیشن سریالی افسون زدایی قرار است توسط کمپانی ULULU Company برای شبکه Netflix تهیه و تولید شود. گرونینگ به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار جاش وینستین به ساخت این مجموعه مشغول خواهد بود. جاش وینستین پیش از این در سمت نویسنده با گرونینگ همکاری‌هایی داشته است. او همچنین کار نویسندگی چند قسمت از انیمیشن سریالی Brickleberry (بریکلبری) و انیمیشن سریالی Gravity Falls (آبشار جاذبه) را بر عهده داشته است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده