// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

جزئیات محتوای رایگان The Hungering Deep بازی Sea of Thieves مشخص شد

استودیو Rare با انتشار تریلری، از جدیدترین محتوای دانلودی بازی Sea of Thieves با نام The Hungering Deep با ماموریت و آیتم‌های تازه رونمایی کرد.

تیم توسعه‌دهنده استودیو ریر (Rare) در حال آماده‌سازی محتوای بزرگی برای بازی دزدان دریایی خود یعنی Sea of Thieves است. بسته الحاقی جدید که با نام The Hungering Deep معرفی شده است قرار است در هفته‌ آینده برای ایکس ‌باکس وان و پی سی منتشر شود و حال سازندگان در آستانه راه‌یابی آن از جزئیات این آپدیت رایگان رونمایی کردند.

در کنار موارد دیگر، به گفته سازندگان، بسته دانلودی The Hungering Deep شامل «طیف وسیعی از ویژگی‌های جدید» می‌شود که به بخش چند نفره Sea of Thieves اضافه می‌شود. همچنین به گفته آنها بازیکنان در حین دریانوردی با AIهای «هیولایی» روبه‌رو می‌شوند. در آن سو ساز‌های جدیدی نظیر درام‌ها و شیپور‌های سخنگو نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که کاربران به واسطه آنها می‌توانند دیگر دزدان دریایی را پیدا کنند.

در کنار آیتم‌های یاد شده، آپدیت The Hungering Deep ماموریت جدیدی را به مدت زمان کوتاهی نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در این باره سازندگان در وب‌سایت رسمی بازی نوشتند:

با ملحق شدن به این ماموریت از پایگاه‌های خود به جزیره‌های دورافتاده و تنها سفر کنید تا سرنخ‌های داستان Merrick را همچون پازل به همدیگر متصل کنید. اگر توانستید محل سکونت Merrick را پیدا کنید با وی همراه شوید تا به شکار دشمن خونین آن بروید.

بازیکنان با شرکت کردن در این رویداد که به مدت زمان کوتاهی برگزار می‌شود، می‌توانند از جوایز انحصاری همچون خالکوبی Hungering Deep بهره‌مند شوند. استودیو Rare در آن سو از آیتم‌های ظاهری دیگر در بازی همچون خالکوبی، جای زخم و پرچم برای کشتی رونمایی کرد. همچنین ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلری منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارت

بسته الحاقی The Hungering Deep بازی Sea of Thieves در تاریخ ۲۹ مه (۸ خردادماه) در دسترس دارندگان کامپیوتر و ایکس‌باکس وان قرار می‌گیرد. برای اطلاع بیشتر از این آپدیت می‌توانید به وب‌سایت رسمی این بازی مراجعه کنید. گفتنی است که بازیکنان می‌توانند آخرین آپدیت بازی یعنی نسخه 1.0.8 را با حجم ۱.۲ گیگابایت دانلود کنند که شامل بهبود‌هایی نظیر بهتر شدن هدف‌گیری با اسلحه و دیگر موارد می‌شود. همچنین از طریق این لینک می‌توانید از جزئيات آپدیت 1.0.8 باخبر شوید.

بازی Sea of Thieves در زومجی نمره ۶ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی Sea of Thieves اولین بازی انحصاری مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ است که متاسفانه با تمام پتانسیل‌اش نتوانست به اثری درگیر کننده و جذاب تبدیل شود. بازی از مشکلات زیادی نظیر کمبود محتوا و خسته‌کننده بودن رنج می‌برد، اما در این میان، اگر با دوستان خود به تجربه Sea of Thieves بپردازید، می‌توانید از دنیای بازی لذت ببرید و خود را سرگرم کنید. 

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به  صفحه اختصاصی بازی Sea of Thieves در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده