نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳

یکی از کتاب های نویسنده Game of Thrones تبدیل به انیمیشن بلند خواهد شد

به‌تازگی اعلام شده که قرار است یک انیمیشن بلند از کتاب جورج آر آر مارتین به نام The Ice Dragon (اژدهای یخی) ساخته شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری هالیوود ریپورتر به نقل از منابع خود در گزارشی جدید عنوان کرد که یکی از رمان‌های جورج آر آر مارتین، تهیه کننده اجرایی و نویسنده فیلمنامه سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، یعنی کتاب The Ice Dragon (اژدهای یخی) قرار است تبدیل به یک انیمیشن سینمایی اقتباسی شود. براساس این گزارش، گروه کمپانی وارنر انیمیشن (Warner Animation Group) از دست‌ اندرکاران این پروژه خواهند بود. خود جورج آر آر مارتین قرار است تهیه کننده این اثر باشد و امکان دارد که نویسندگی فیلمنامه آن را هم برعهده بگیرد؛ البته این موضوع هنوز مشخص نشده و در آینده تعیین خواهد شد. این نویسنده همچنین در حال نوشتن آخرین کتاب‌های مجموعه فعلی خود به نام A Song of Ice and Fire (ترانه یخ و آتش) است و گفته شده که به اواسط نوشتن آن رسیده است.

کتاب اژدهای یخی اولین بار در سال ۱۹۸۰ برای طرفداران مارتین عرضه شد و اخیرا، یعنی در سال ۲۰۰۷ روی این کتاب تغییراتی اعمال شد و در ماه اکتبر همان سال، نسخه کودکانه‌ی آن به فروش رسید؛ یک رمان فانتزی کودکانه که حول محور یک دختر جوان به نام آدارا می‌چرخد. این دختر کم سن و سال توانایی برقراری یک ارتباط بسیار خاص با یک اژدهای یخی ترسناک و اسطوره‌ای را در خود دارد. زمانی که یک نژاد دیگر از اژدهایان به سرزمین این دختر حمله می‌کنند تا دنیای او را به خاک و خون بکشد، او و اژدها باید راهی برای متوقف کردن این دشمن پیدا کنند.

در طی این گزارش عنوان شده که خود جورج آر آر مارتین قرار است به طور موثر در این پروژه حضور داشته باشد و مدیر برنامه‌ی او یعنی وینس جراردیس قرار است نقش تهیه کننده اجرایی این تیم را برعهده بگیرد. آخرین پروژه اقتباسی‌ که براساس کتاب‌های این نویسنده کلید خورده، سریال Nightflyers (شب پره ها) نام دارد که از کتاب‌های مارتین الهام گرفته است. این سریال در حال حاضر مراحل تولیدی خود را سپری می‌کند. این سریال ترسناک و علمی تخیلی قرار است در شبکه سای فای به روی آنتن برود. سای فای وظیفه پخش این مجموعه در ایالات متحده و از طرف دیگر شبکه نتفلیکس وظیفه پخش آن در سرتاسر دنیا را برعهده دارد.

هشتمین و آخرین فصل از سریال Game of Thrones، براساس سری کتاب ترانه یخ و آتش است. این فصل قرار است در سال ۲۰۱۹ و از شبکه HBO پخش شود. علاوه بر سریال بازی تاج و تخت، قرار است اسپین آف‌های دیگری هم ساخته شده و به محض به پایان رسیدن این مجموعه، سریال‌های دیگر به روی آنتن برود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده