// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

نقشه صحرایی Miramar برای نسخه ایکس باکس وان بازی PUBG منتشر شد

نقشه Miramar بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در قالب آپدیتی به همراه محتویات دیگری به نسخه ایکس باکس وان این بازی اضافه شد.

پس از مدت‌ها انتظار در نهایت نقشه صحرایی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یعنی Miramar در دسترس بازیکنان ایکس باکس وان قرار گرفت. نقشه جدید امروز که مصادف می‌شود با تاریخ ۲۴ مه (۳ خرداد ماه) در قالب یک آپدیت به همراه بهبود‌ها و بهینه‌سازی‌هایی برای Xbox One منتشر شد.

گفتنی است که Miramar دومین نقشه‌ای است که به نسخه ایکس باکس وان این بازی راه‌ پیدا کرده است؛ طوری که پیش‌تر شاهد راه‌یابی نقشه Erangel به این بازی بودیم. نقشه جدید در محیط صحرایی واقع شده است که در آن روستا‌های کوچک و مناطق مسکونی دور‌افتاده‌ای قرار گرفته تا بازیکنان در آن به مبارزه با یکدیگر بپردازند.

نقشه میرامار چند ماه پیش برای نسخه پی سی بازی PUBG منتشر شد، اما دارندگان ایکس باکس وان در ماه آوریل در جریان نسخه آزمایشی توانستند آن را روی این کنسول مورد آزمایش قرار دهند. گفتنی است که نقشه یاد شده به تازگی به نسخه موبایل این بازی نیز اضافه شده است.

pubg

نقشه جدید به همراه چندین وسیله نقلیه جدید همچون مینی بوس شش نفره و وانت آف‌رود به بازی اضافه شده است که بازیکنان در حین نبرد در Miramar با آنها مواجه خواهند شد. در آن سو سلاح‌های جدیدی نظیر R45، Win 94 و شات‌گان دستی در گوشه کنار این نقشه جای گرفته شده است که کاربران با جستجو کردن می‌توانند به آنها دست پیدا کنند.

استودیو PUNG Corp با انتشار این نقشه برای ایکس باکس وان گفت:

تیم ایکس باکس بازی PUBG همواره در حال بررسی نظرات و بازخورد‌های کاربران در مورد این نقشه است.

همچنین در انتها سازندگان افزودند که «سیستم پیشرفته پیشبینی بارگذاری (Loading)» نیز ضمیمه این به‌روزرسانی شده است تا بتواند تجربه بهتری برای بازیکنان ایکس باکس وان به ارمغان آورد. با مراجعه به وب سایت رسمی PUBG می‌توانید از جزئيات کامل این محتوا با خبر شوید.

بازی PUBG در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی PUBG چهره جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی به خصوص در سبک شوتر است که با محتویات جذاب و اعتیاد آور، یکصد بازیکن را در منطقه‌ای دورافتاده رها می‌کند تا برای پیروزی با یکدیگر رقابت کنند. شاید ایرادات فنی زیادی در این بازی دیده شود، اما در آن سو المان‌های جدید آن در میان بازی‌های ویدیویی شاید تا سال‌ها از ذهن بازیکنان پاک نشود.

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده