نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵

پوستر جدید فیلم Christopher Robin منتشر شد

کمپانی والت دیزنی به تازگی یکی دیگر از پوسترهای رسمی و بین المللی فیلم کریستوفر رابین (Christopher Robin) را برای طرفداران منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی استودیوز (The Walt Disney Studios) یکی از پوسترهای جدید و البته بین المللی یکی از جدیدترین آثار سینمایی خود یعنی فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) را منتشر کرده است. ما در این عکس جدید شاهد حضور شخصیت پوه (Pooh) به همراه شخصیت اصلی داستان یعنی کریستوفر رابین هستیم که تصویر زیبایی را از این دو به وجود آورده و به نوعی تمام خاطرات دوران بزرگسالی و کودکی بینندگان را با هم ترکیب کرده است. 

در فیلم کریستوفر رابین که یکی دیگر از آثار لایو اکشن کمپانی دیزنی محسوب می‌شود، ما شاهد به تصویر کشیده شدن داستان پسر جوانی هستیم که در گذشته عاشق ماجراجویی‌های مختلف بود و دوست داشت گروهی از انواع حیوانات دوست‌داشتنی و همچنین پر از روحیه‌های خوب را در دنیای The Hundred Acre Wood با خود همراه کند. حالا این پسر جوان بزرگ شده و نه‌تنها دیگر شادی گذشته را ندارد و تمام تخیلات خود را از دست داده، بلکه راه خود را هم گم کرده است. حال در این اوضاع، این وظیفه بر عهده دوستان قدیمی او گذاشته شده که در جهان ما خود را به خطر بیندازند و به دوست خود یعنی کریستوفر رابین کمک کنند تا بتواند باری دیگر بسربچه بازیگوش و دوست‌داشتنی‌ای را که هنوز در وجودش است به یاد بیاورد. 

Christopher Robin

ایوان مک گرگور، بازیگر فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم T2 Trainspotting (رگیابی تی۲) در این فیلم حضور دارد و در نقش بزرگسالی شخصیت کریستوفر رابین هنرنمایی کرده است. علاوه بر ایوان مک‌گرگور، هنرمندان دیگری مانند هایلی اتول بازیگر سریال Agent Carter (مامور کارتر) و فیلم Captain America: The First Avenger (کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو) در نقش همسر کریستوفر رابین یعنی اولین، برونتی کارمایکل در نقش دختر کریستوفر به نام مادلین و مارک گیتیس در نقش رئیس کریستوفر به نام کیث وینزلو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جیم کامینگز صداپیشه شخصیت وینی د پو، کریس اودوود صداپیشه شخصیت تایگر، نیک محمد صداپیشه شخصیت پیگلت یا خوک، پیتر کاپالدی صداپیشه شخصیت ربیت یا خرگوش، سوفی اوکوندو صداپیشه شخصیت کانگا، براد گارت صداپیشه شخصیت ایوره، توبی جونز صداپیشه شخصیت جغد، کریستن اندرسون-لوپز و وایات هال، نیز صداپیشگی شخصیت‌های این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

کارگردانی این فیلم بر عهده مارک فورستر، کارگردان فیلم World War Z (جنگ جهانی زد)، بوده است. الکس راس پری و آلیسون شرودر نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. طرح کلی داستان این فیلم توسط خود الکس راس پری مطرح شد و از شخصیت‌هایی الهام گرفته شده بود که توسط آلن الکساندر میلن خلق شده بودند. برینگهام تیلور و کریستین بر تهیه کنندگان پروژه تولید این اثر هستند. از طرف دیگر، رنه ولف و جرمی جانز تهیه کنندگان اجرایی این تیم محسوب می‌شوند. 

فیلم Christopher Robin برای اکران در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۸ (۱۲ مرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده