نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۴

بازی Sunset Overdrive به احتمال زیاد برای PC منتشر خواهد شد

با توجه به لیست شدن نسخه‌ پی سی بازی Sunset Overdrive در سایت رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی کشور کره، احتمالا شاهد عرضه این بازی روی پی‌سی خواهیم بود.

بازی Sunset Overdrive، آخرین اثر کمپانی Insomniac Games است که به طور انحصاری برای ایکس‌ باکس وان منتشر شد که واکنش مثبت کاربران و منتقدین را به همراه داشت.
امروز در جریان جدیدترین اخبار بازی، دریافتیم که نسخه‌ PC این اثر در وب‌سایت رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی کشور کره لیست شده است و درنتیجه، می‌توانیم منتظر پورت شدن این بازی روی پی سی باشیم. با توجه به مطلبی که در این سایت منتشر و ترجمه شده، نسخه‌ کامپیوتر بازی Sunset Overdrive توسط شعبه‌ای از کمپانی مایکروسافت که در کشور کره واقع شده، به این لیست اضافه شده است.

اطلاعاتی که از نسخه‌ی PC بازی Sunset Overdrive منتشر شده بسیار کم است، اما از همین اطلاعات موجود، می‌توان چنین نتیجه گرفت که مایکروسافت در حال پورت کردن این بازی برای پی سی است و برای آن برنامه‌ریزی کرده است.

 با توجه به سیاست‌های مایکروسافت مبنی بر خلق سرویس Xbox Game Pass و برنامه‌ی آن‌ها برای سرویس Play Anywhere، انتشار نسخه‌ی PC بازی Sunset Overdrive کاملا در مسیر این دو برنامه خواهد بود و حرکتی کاملا به‌جا از مایکروسافت محسوب می‌شود. با توجه به نزدیک شدن رویداد E3 2018، ممکن است خبرهای بیشتری از انتشار نسخه‌ی PC بازی Sunset Overdrive، در کنفرانس شرکت مایکروسافت در تاریخ ۱۰ جوئن (۲۰ خرداد) بشنویم.

سازندگان بازی در سال ۲۰۱۶، علاقه‌ی خود به انتشار این بازی برای پی سی را ابراز کردند و گفتند که مشروط به صلاح‌دید کمپانی مایکروسافت، آن‌ها می‌توانند این بازی را برای پی سی منتشر کنند. همچنین تد پرایس، مدیرعامل شرکت اینسامنیاک گیمز، اعلام کرد که آن‌ها ممکن است قسمت‌ بعدی بازی Sunset Overdrive را بسازند اما اگر بخواهند آن را به صورت مولتی‌پلتفرم منتشر کنند، باید با یک ناشر جدید همکاری کنند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده