نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

ظاهر جدید تیم X-Men در کتاب‌های کمیک رونمایی شد

کمپانی مارول کامیکس به‌تازگی از ظاهر جدید اعضای تیم ابرقهرمانی مردان ایکس (X-Men) کتاب‌های کمیک خود رونمایی کرد. در این لباس‌های جدید ما شاهد رنگ آبی هم هستیم.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، به نظر می‌رسد که در قسمت‌های مربوط به ماه آگوست سری کتاب کمیک X-Men Blue که توسط کمپانی مارول کامیکس منتشر می‌شود، اعضای تیم ابرقهرمانی مردان ایکس و همچنین مگنیتو ظاهر جدیدی به خود گرفته‌اند و کمی هم نسبت به قبل پیرتر شده‌اند.

اخیرا کمپانی مارول کامیکس متن به خصوصی درباره اطلاعات مربوط به کتاب X-Men Blue #33 و همچنین کتاب X-Men Blue #34 را به همراه تصاویر جلد هنری هر دوی آنها منتشر کرده است. در این متن به خصوص که درباره این دو کتاب کمیک منتشر شده و اطلاعات مربوط به آنها را در اختیار خواننده قرار می‌دهد، مشخص شده که شخصیت مگنیتو، جهش یافته‌ای که استاد کشش و خاصیت آهنربایی است، در طی چندین ماه گذشته در حال تربیت و آموزش اعضای اصلی تیم Time-Displaced Original X-Men بوده و قرار است در زمان سفر کند و به ۲۰ سال آینده برود. با این حال، زمانی که او در زمان به آینده سفر می‌کند، بعد از گذشت دو دهه، متوجه می‌شود که اعضای تیم ابرقهرمانی مردان ایکس، هنوز هم منتظر او هستند. 

طرح جلدهای دو کتاب کمیک X-Men Blue #33 و کتاب کمیک X-Men Blue #34 نشان می‌دهد که پنج عضو اصلی تیم مردان ایکس قرار است در آینده آن هم دو دهه دیگر نسبت به زمان حال، چه ظاهری داشته باشند. ما در این تصاویر شاهد این هستیم که اعضای این تیم ۲۰ سال آینده، ظاهر جدید و البته لباس‌های جدیدی خواهند داشت. در بخش زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده از جلد این دو کتاب کمیک و همچنین متنی را که در رابطه با اطلاعات آنها منتشر شده است مشاهده کنید:

Xmen

کتاب کمیک X-Men Blue #33

کالن بان (نویسنده). مارکوس تو (طراح)

طراحی جلد توسط آر. بی. سیلوا

مگنیتو برای فرار از دنیای حال حاضر و زمان حال، به آینده سفر می‌کند،

اما متوجه می‌شود که در ۲۰ سال آینده هم همیشه یک گروه مردان ایکسی وجود دارد...

این کتاب دارای ۳۲ صفحه و دارای محدودیت سنی T+ است و قیمت آن ۳.۹۹ دلار خواهد بود.

X-Men

کتاب کمیک X-Men Blue #34

کالن بان (نویسنده). مارکوس تو (طراح)

طراحی جلد توسط آر. بی. سیلوا

مگنیتو که حالا در زمان سفر کرده و به ۲۰ سال آینده رفته است، متوجه می‌شود که باید با اعضای جدید تیم مردان ایکس و همتایان زمان خودش متحد شود تا بتوانند با کمک هم، جامعه‌ی انسان‌های جهش یافته را از انقراض نجات دهند.

اما برای انجام این کار، آیا شخصیت مگنیتو تسلیم بُعد و غرایز تیره‌تر خود خواهد شد؟

اصلا این برهه زمانی مهم استاد و متخصص مغناطیسی را از دست ندهید. 

این کتاب دارای ۳۲ صفحه و محدودیت سنی T+ است و قیمت آن ۳.۹۹ دلار خواهد بود.

یکی دیگر از نکات جالب و جذابی که درباره این تصاویر وجود دارد این است که در هر دوی آنها ما شاهد حضور شخصیت جین گری، سایکلاپس، بیست و انجل هستیم، اما متاسفانه شخصیت آیس من اصلا در این تصاویر مشاهده نمی‌شود. با این تفاسیر این سوال در ذهن طرفداران به وجود می‌آید که آیا در طی این مدتی که مگنیتو به ۲۰ سال گذشته سفر کرده بود، اتفاق خاص و بدی برای شخصیت بابی دریک رخ داده است؟ لباس‌های جدید اعضای تیم مردان ایکس در واقع شباهت بسیار زیادی به لباس‌های مخصوصی که توسط تیم جدید مردان ایکس پوشیده می‌شود، دارد. این گروه جدید، همان تیمی است که مگنیتو آنها را جمع آوری کرده تا بتوانند جایگزین تیم پنج نفره‌ی اصلی مردان ایکس شوند. این تیم پنج نفره‌ی اصلی به فضا رفتند تا در خط داستانی «Poison-X» که کراس اوری با شخصیت ونوم است، شرکت کنند. 

اعضای تیم جدید مردان ایکس عبارتند از دختر خود مگنیتو یعنی پولاریس، همچنین پسر شخصیت ولورین از دنیای Ultimate یعنی همان جیمی هادسون، نسخه خون آشامی شخصیت استورم که متعلق به خط زمانی دیگری است به نام بلاد استورم، شن زورن، پسر ولورین به نام دیکن و در نهایت آخرین بازمانده‌ی تیم جهش یافته‌ای به نام راکشا یعنی گیزینگ نایت شید. زمانی که شخصیت پولاریس تحت کنترل کاراکتر دیگری به نام مالیس (یکی از اعضای تیم ابرشروری Marauders) بود، مجبور شد به جز گیزینگ نایت شید تمامی هم‌تیمی‌های او را در تیم راکشا به قتل برساند.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده