// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۳

تریلر معرفی بسته الحاقی Donkey Kong Adventure بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle

کمپانی Ubiosoft با انتشار تریلری، محتوای Donkey Kong Adventure بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle را به نمایش قرار داد.

بسته الحاقی جدید Donkey Kong Adventure کاراکتر‌های تازه‌ای را به بازی تحسین شده Mario + Rabbids: Kingdom Battle اضافه می‌کند. سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری نیز منتشر کردند که میمون دوست داشتنی نینتندو را در گیم پلی این بازی به نمایش قرار می‌دهد.

گفتنی است که این محتوای دانلودی تنها دانکی کونگ را به این بازی اضافه نمی‌کند و در کنار او شاهد دو کاراکتر دیگر یعنی Rabbid Peach و Rabbid Cranky هستیم. سه کاراکتر جدید با یکدیگر سفر جدیدی را آغاز می‌کنند و می‌روند که دشمنان جدیدی را که نوع تازه‌ای از Rabbidها هستند، شکست دهند. همچنین در ویدیو جدید توانستیم به حرکت‌های معروف دانکی کونگ نگاهی بیاندازیم.

در اعلامیه دیگری که از سوی یوبیسافت منتشر شد گویا بازیکنان برای به اتمام رساندن این DLC باید ۱۰ ساعت روی آن زمان بگذارند. ۴ محیط جدید با نام‌های  Lagoon، Reef و Jungle معرفی شده است که در کنار محیط دیگری که هنوز سازندگان از آن رونمایی نکرده‌اند، به این بازی اضافه می‌شود. همینطور باید گفت که در کنار حرکت‌های دانکی کونگ، قابلیت جدیدی نیز در توانایی‌‌های آن دیده می‌شود که به وی اجازه می‌دهد که گوش‌ Rabbid‌ها را بچیند و از آنها به عنوان سلاح استفاده کند. همچنین او با استفاده از تبل‌های خود دشمنان را به سمت خود جذب می‌کند و از این رو می‌توان آنها را با ضربات گروهی نابود کرد.

در انتهای تریلر شاهد معرفی نسخه Mario + Rabbids Gold Edition بودیم که شامل محتوای Season Pass نیز می‌شود. نسخه یاد شده شامل سلاح‌ها، بسته Ultra Challenge و محتوای Donkey kong می‌شود. سازندگان هنوز از تاریخ انتشار محتوای DK رونمایی نکرده‌اند اما نینتندو گفت که به‌زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود. تریلر DLC جدید این بازی را در ادامه می‌توانید تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle در جریان نمایشگاه E3 2017 به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ معرفی شد و بسیاری از مخاطبان را غافل‌گیر کرد. بازی مذکور در زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد. در صورت تمایل از طریق این لینک می‌توانید به صفحه نقد و بررسی آن مراجعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle ثابت می‌کند که ادغام دو تفکر شرقی و غربی در خلق یک بازی ویدیویی سرگرم‌کننده و جذاب می‌تواند نتیجه‌ای مثبت داشته باشد و بازی ماریو پلاس ربیدز نمونه‌ای موفق از این‌چنین همکاری‌هایی است. هرچند نبود بخش چندنفره آنلاین یا کمبودن شخصیت‌های قابل بازی، نکته منفی محسوب می‌شود، اما این بازی در بخش کمپین داستانی آنقدر قدرتمند است که تا مدتی اصلا به فکر رقابتی آنلاین نباشید. ماریو پلاس ربیدز، محصولی زیبا برای دارندگان نینتندو سوییچ است و از تجربه‌ آن لذت خواهید بود. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده