نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸

تاریخ انتشار بازی Earthfall با تریلر جدیدی مشخص شد

استودیو Holospark تاریخ انتشار بازی تیراندازی علمی تخیلی Earthfall را با نمایش تریلر سینمایی هیجان‌انگیزی اعلام کرد.

بازی Earthfall یک جانشین معنوی برای بازی‌های تیراندازی کوآپ نظیر بازی Left 4 Dead به حساب می‌آید که استودیو Holospark توسعه آن را بر عهده داشته است و در آن بازیکنان مقابل سیل بی‌شماری از بیگانگان قرار می‌گیرند و باید با دوستان برای بقا تلاش کنند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو مستقل هولوسپارک تاریخ انتشار این بازی تیراندازی علمی تخیلی را با انتشار تریلر سینمایی جدیدی مشخص کرده است.

طبق اعلام استودیو Holospark، بازی Earthfall که پیش از این به صورت Early Access در دسترس کاربران استیم قرار گرفته بود، در تاریخ بیست‌ودوم تیرماه (۱۳ جولای) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. همچنین نسخه‌ای فیزیکی از بازی Earthfall برای PS4 و Xbox One در نظر گرفته شده است که وظیفه نشر آن بر عهده استودیو گیرباکس خواهد بود.

Earthfall

بازی Earthfall در دو نسخه مختلف در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. نسخه استاندارد بازی ۲۹.۹۹ دلار و نسخه ویژه Deluxe Edition آن ۳۹.۹۹ دلار قیمت دارد که دارای پوسته کاراکترها و اسلحه‌های اضافی است. همچنین استودیو هولوسپارک اعلام کرد که این بازی در زمان عرضه دارای ۱۰ ماموریت خواهد بود که در آن بازیکنان باید برای مقابله با نیروهای بیگانه تشکیل تیم دهند و برای زنده ماندن تلاش کنند. شما می‌توانید تا زمان عرضه بازی Earthfall تریلر سینمایی آن را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده