نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

حضور شارلیز ترون در پروژه جدید آناپورنا پیکچرز

شارلیز ترون، ستارهٔ فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی)، در فیلم جدید کمپانی آناپورنا پیکچرز، نقش گزارشگری به نام مگین کلی را ایفا خواهد کرد.

شارلیز ترون، هنرپیشه و تهیه‌کنندهٔ آفریقای جنوبی-آمریکایی سینمای هالیوود و برندهٔ جایزه‌ٔ اسکار قرار است نقش شخصیتی خبرنگار و گزارشگر به نام مگین کلی را در فیلم جدید کمپانی آناپورنا پیکچرز که کارگردانی آن بر عهدهٔ جی روچ است، ایفا کند. داستان این فیلم در مورد رسوایی راجر آیلز، رئیس پیشین شبکه فاکس نیوز است؛ راجر آیلز، مشاور پیشین سیاسی بود که به انتخاب رؤسای جمهوری چون ریچارد نیکسون، رونالد ریگان و جرج دبیلو بوش کمک کرده بود. آیلز توانست با در اختیار گرفتن شبکه کابلی فاکس نیوز در سال ۱۹۹۶، تغییر بزرگی در صنعت رسانهٔ ایالات متحده آمریکا به وجود آورد. این شبکه تحت نظارت آیلز نه‌تنها صنعت رسانه را در ایالات متحده آمریکا تغییر داد، بلکه نگاهی متفاوت به مقولهٔ سیاست را برای بینندگان تعریف کرد و نظرسنجی تلویزیونی و گاهی اوقات مناظرات سیاسی را روی آنتن برد.

اما پادشاهی راجر آیلز در سال ۲۰۱۶ به سر آمد و وی حتی مجبور به استعفاء شد؛ وی متهم به رسوایی اخلاقی شده بود و همین موضوع ضربهٔ بدی به اعتبار شبکهٔ فاکس نیوز زد. اتهامات واردآمده به راجر آیلز از سوی خبرنگار و گزارشگری از همین شبکه به نام مگین کلی بود. مگین کلی پیش از خبرنگاری، وکیل بود و بعد با حضور در شبکه فاکس نیوز تبدیل به یکی از معروف‌ترین گزارشگران این شبکه شد. مگین کلی بعدها به دلیل خالی کردن پشت راجر آیلز و متهم خواندن این شخص، خود تصمیم گرفت به کارش در شبکه فاکس نیوز خاتمه دهد. وی پس از ترک فاکس نیوز، قراردادی پرسود با شبکه NBC بست. گفتنی است راجر آیلز در سال ۲۰۱۷، در سن ۷۷ سالگی درگذشت.

Atomic Blonde

داستان مگین کلی، راجر آیلز و شبکه فاکس نیوز و رسوایی‌های اخلاقی، قرار است در فیلمی سینمایی توسط کمپانی آناپورنا پیکچرز به تصویر کشیده شود. طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، شارلیز ترون، بازیگر برندهٔ جایزه‌ اسکار، انتخاب اصلی سازندگان برای ایفای نقش مگین کلی است. جی روچ این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از چارلز راندولف خواهد ساخت که این نویسنده برای همکاری در نگارش فیلم The Big Short (رکودِ بزرگ) برندهٔ جایزهٔ اسکار شده است. کمپانی آناپورنا پیکچرز در حال حاضر فیلم Backseat (بک‌سیت) را در دستور ساخت دارد. کارگردانی فیلم زندگینامه‌ای Backseat بر عهده آدام مک‌کِی است. از بازیگران معروفی که در فیلم Backseat حضور دارند می‌توان به نام‌هایی چون کریستین بیل، امی آدامز، استیو کارل، تایلر پری و سم راک‌ول اشاره داشت. سم راک‌ول در این فیلم نقش جرج دبلیو بوش، رئیس جمهور سابق ایالت متحده آمریکا را ایفا خواهد کرد. فیلم Backseat زندگی دیک چنی از روزهای ابتدایی حضور وی در کنار ریچارد نیکسون، سی‌وهفتمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، تا مدیریت شرکت هالیبرتن و سرانجام تصدی پست معاونت ریاست جمهوری در کابینه جرج دبلیو بوش را روایت خواهد کرد. در فیلم Backseat، آدام مک‌کِی داستان دنیایی سینمایی را که در فیلم The Big Short به تصویر کشیده بود ادامه خواهد داد و این مرتبه به مسائل اقتصادی دهه اول قرن بیست‌ویکم و نقش جرج دبلیو بوش و معاونش دیک چینی در این اتفاق خواهد پرداخت که باعث بالا رفتن نرخ بازار مسکن و حباب اقتصادی در دولت اوباما شد. در ایالات متحده آمریکا معمولاً معاون رئیس جمهوری قدرت زیادی ندارد و اهمیت زیادی برای آن در نظر گرفته نمی‌شود، ولی دیک چنی این قانون نانوشته را تغییر داد و نشان داد چه قدرتی در کابینه جرج دبلیو بوش داشته است.

شارلیز ترون نقش شخصیت مگین کلی را بر عهده خواهد داشت؛ این شخصیت پیش از خبرنگاری، وکیل بود و بعد با حضور در شبکه فاکس نیوز تبدیل به یکی از معروف‌ترین گزارشگران این شبکه شد

به‌تازگی شارلیز ترون در سخنانی تأیید کرد در قسمت دوم فیلم اکشن، هیجانی و جاسوسی Atomic Blonde حضور خواهد داشت. داستان فیلم Atomic Blonde در مورد مأمور لارین براوتن (شارلیز ترون)، عضو ممتاز سرویس جاسوسی مخفی ملکه، یک جاسوس قابل و البته خشن و در مواقعی حساس است که از تمام مهارت‌هایش برای زنده ماندن در مأموریت غیرممکن خود استفاده می‌کند. او که به تنهایی به برلین فرستاده شده تا مدارکی مربوط به شخص خاصی را تحویل دهد، با دیوید پرسیوال (جیمز مک‌آووی) همراه می‌شود تا به کمک او در بازی مرگ‌آور جاسوس‌ها جان سالم به در ببرد. با وجود اینکه فیلم دیوید لیچ عنوان فیلمی جاسوسی را یدک می‌کشد، اما صحنه‌های اکشن حرف اول و آخر را در آن می‌زند. با موفقیت فیلم Atomic Blonde در گیشه و همچنین نظر تقریباً مثبت منتقدین به این فیلم، ساخت دنبالهٔ آن قطعی به نظر می‌رسید. در فیلم Atomic Blonde، شارلیز ترون و جیمز مک‌آووی بازیگران اصلی داستان بودند و جان گودمن، تیل شوییگر، ادی مارسان، سوفیا بوتلا و توبی جونز دیگر بازیگران فیلم را تشکیل می‌دادند. فیلم Atomic Blonde از روی رمانی گرافیکی با عنوان «سردترین شهر»، چاپ‌شده در سال ۲۰۱۲، ساخته شده بود.

شارلیز ترون در فیلم فوق‌العاده تحسین‌‌شده Monster (هیولا) نقش شخصیت ایلین وورنوس را ایفا کرد؛ وی مجبور شد نزدیک ۱۴ کیلوگرم وزن خود را افزایش دهد و شرایط سختی را تجربه کرد، اما در نهایت نتیجهٔ زحمات خود را دید و جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کند. شارلیز ترون در فیلم جدید خود با عنوان Tully (تالی) که در تاریخ ۴ مه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) اکران شد، باز هم تغییر وزن شدید داشته است و با خوردن چیزبرگر و مواد قندی، وزن خود را نزدیک به ۲۲ کیلوگرم افزایش داده است.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده