نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما به فیلیمو آمد

«آینه بغل» دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما ایران با بازی محمدرضا گلزار و جواد عزتی به شبکه نمایش خانگی آمد.

چندماهی بیشتر از اکران فیلم پرسروصدا و پر خبر آینه بغل نمی­‌گذرد. فیلمی که رکورد فروش آن هر بار خبرساز شد و با مجموع فروش گیشه بسیار بالا، رتبه دوم را در بین پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما ایران بدست آورد. آینه بغل نام جدیدترین ساخته منوچهر هادی است که پس از تجربه موفق «من سالواردور نیستم» یک فیلم پرفروش دیگر را هم وارد کارنامه کاری خود کرد. او در این فیلم به سراغ محمدرضا گلزار و جواد عزتی رفت تا بار دیگر با استفاده از قدرت طنز این دو بازیگر فیلمی پرمخاطب را بسازد. فیلمی که در نهایت پس از «نهنگ عنبر ۲» در جایگاه دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما قرار گرفت و بسیاری را منتظر نگه ­داشت تا با آمدن این فیلم به شبکه نمایش خانگی بار دیگر آن را تماشا کنند.

داستان «آینه بغل» از یک دردسر پرهزینه برای یک زن و شوهر از طبقه پایین اتفاق می­‌افتد. داستانی که از یک شیطنت برای پز دادن و خوشگذرانی شروع می‌شود اما در نهایت به ماجراهای غیرقابل پیش بینی و پردردسر ختم می‌­شود. جواد عزتی در این فیلم نقش مرتضی را دارد. مرتضی که در گاراژ کار می‌­کند و به مناسبت سالگرد نامزدی‌اش از گاراژ ماشین گران‌قیمتی را امانت بر می‌دارد، در همین حین که نامزد او سوار بر ماشین است ناگهان ماشین شهرداری با آینه بغل ماشین او برخورد می­‌کند که باعث شکستن آینه بغل آن می‌­شود. این تصادف خسارت زیادی را به ماشین وارد می­‌کند و مرتضی و نامزدش را برای جبران خسارت به خانه شاهرخ که محمدرضا گلزار نقش آن را بازی­ می‌­کند روانه می‌­کند.

 ادامه داستان، موقعیت‌های طنز، شوخی‌هایی که به خوبی بر کار سوار شده و رودررو شدن‌های مرتضی و شاهرخ برای رسیدن به راه حلی که مرتضی را از مخمصه نجات دهد، تمام آن چیزی است که این فیلم را به دومین فیلم پرفروش و پرمخاطب سینما تبدیل کرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب «آینه بغل» استفاده از تصویرهای زنده، قاب های لوکس برای نشان دادن زندگی مرفه شاهرخ و ایجاد موقعیت‌هایی است که فقر مرتضی را در برابر زندگی لوکس شاهرخ قرار می‌­دهد. برخی لوکیشن‌ها، خانه‌ها و ماشین‌ها در این فیلم بیننده را هم متحیر می­‌کند و احتمالا خیلی‌ها بعد از تماشای آینه بغل با خود می­‌گویند این ساختمان‌ها در کجای تهران قرار دارد؟

البته منوچهر هادی کارگردان این فیلم پیش از این هم با تجربه من سالوادور نیستم نشان داده بود که با طنز پز مخاطب روز آشنایی دارد و حتی می‌تواند با ساختن فیلم‌هایش در این طنز جریان‌ساز شود.  عامل دیگر موفقیت آینه بغل هم داستان آن است که با به تصویر کشیدن نابرابری‌های اجتماعی و رو به روی هم قرار دادن طبقه فقیر و غنی در قالب کمدی حرف‌های مهمی برای گفتن دارد. 

برای تماشا این کمدی جذاب از اینجا وارد فیلیمو شوید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده