نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

حضور رایان رینولدز در فیلم Six Underground

رایان رینولدز، بازیگر مجموعه فیلم‌های Deadpool (دِدپول)، در فیلم Six Underground سرویس استریم نتفلکیس حضور خواهد داشت.

رایان رینولدز، بازیگر نقش شخصیت محبوب دِدپول در دو فیلم این مجموعه، به‌صورت رسمی به فیلم Six Underground سرویس استریم Netflix پیوست؛ کارگردانی این فیلم را مایکل بِی بر عهده دارد. این فیلم اکشن را مایکل بِی برای سرویس استریم نتفلیکس و اسکای‌دنس میدیا (Skydance Media) می‌سازد. مایکل بی کارگردانی تمامی پنج قسمت از مجموعه‌ٔ Transformers را بر عهده داشته است و چهار قسمت ابتدایی این مجموعه در مجموع چیزی نزدیک به ۳.۷ میلیارد دلار فروش داشته‌اند و پس از اکران قسمت پنجم با عنوان Transformers: The Last Knight (تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه)، فروش کلی این مجموعه به رقم فوق‌العادهٔ ۴.۴ میلیارد دلار رسید. خوشبختانه مایکل بِی به طور کامل دنیای این مجموعه که قسمت به قسمت ضعیف‌تر ظاهر می‌شد را رها کرد و به ژانر فیلمسازی خود بازگشته است. طرفداران سینما مایکل بِی را پیش از مجموعهٔ Transformers، با فیلم‌های اکشن دههٔ ۹۰ این کارگردان می‌شناسند. از فیلم‌های معروف مایکل بِی می‌توان به Bad Boys (پسران بد)، The Rock (صخره)، Bad Boys II (پسران بد ۲)، Pearl Harbor (پرل هاربر) و The Island (جزیره) اشاره داشت.

مایکل بِی در حال حاضر مشغول کار روی پروژه‌ای با عنوان Six Underground است و امیدوار است مراحل فیلمبرداری این فیلم از فصل تابستان سال جاری آغاز شود. همچنین چند ماه پیش سایت وِرایتی در گزارشی اعلام کرد مایکل بِی در حال انجام مذاکرات نهایی برای پیوستن به فیلم روبوکالیپس (Robopocalypse) و همکاری دوباره با استیون اسپیلبرگ است که به‌عنوان تهیه‌کنندهٔ اجرایی در این فیلم حضور دارد. فیلم Robopocalypse براساس رمانی با همین عنوان، اثر دنیل اچ. ویلسون در دست ساخت است که به قیام ربات‌ها می‌پردازد. پیش از این، استیون اسپیلبرگ قرار بود کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد، اما او نتوانست زمان کافی برای ساخت این پروژه را به‌دست آورد و در نهایت تصمیم گرفت که شخص دیگری این فیلم را کارگردانی کند.

در فیلم Six Underground بار دیگر رایان رینولدز با نویسندگان دو فیلم مجموعهٔ دِدپول، یعنی پاول ورنیک و رت ریس، همکاری خواهد کرد. این دو نویسنده قرار است نگارش فیلمنامهٔ قسمت دوم فیلم Zombieland با عنوان Zombieland Too را نیز بر عهده داشته باشند. همچنین نام رایان رینولدز برای ایفای نقش در فیلم Clue (سرنخ) که در آن فیلم هم نویسندگان پاول ورنیک و رت ریس هستند، مطرح شده است. پیش‌تر این دو نویسنده اعلام کرده بودند که فیلم Zombieland Too سال ۲۰۱۹ آمادهٔ اکران خواهد بود و فیلم جدید سرویس استریم نتفلیکس نیز در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد و این سال را باید سال این دو نویسنده دانست.

michael bay

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، فیلمنامهٔ پاول ورنیک و رت ریس در مورد شش میلیاردر است که بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست، تصمیم می‌گیرند مرگی ساختگی برای خود ترتیب دهند و سپس تیمی برگزیده برای مبارزه با افراد بد و شرور تشکیل دهند. انتظار می‌رود رایان رینولدز نقش یکی از این شش میلیاردر تصمیم گرفته به عضویت در کمیتهٔ حفاظت از شهروندان درآمدن را ایفا کند. طبق اعلام رسمی سرویس استریم نتفلیکس و اسکای‌دنس میدیا، این فیلم در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد. فیلم Six Underground را می‌توان بعد از فیلم اکشن، فانتری و علمی تخیلی Bright (درخشان) دیوید آیر، جدیدترین پروژهٔ بزرگ این سرویس استریم دانست.

فیلمنامهٔ پاول ورنیک و رت ریس در مورد شش میلیاردر است که بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست، تصمیم می‌گیرند مرگی ساختگی برای خود ترتیب دهند و سپس تیمی برگزیده برای مبارزه با افراد بد و شرور تشکیل دهند

این اولین همکاری اسکای‌دنس میدیا با سرویس استریم نتفلکیس نیست و این دو کمپانی پیش‌تر در ساخت دو مجموعهٔ تلویزیونی Grace and Frankie (گریس و فرانکی) و Altered Carbon (کربن تغییرشکل‌یافته) همکاری داشته‌اند. فیلم Six Underground یکی از پروژه‎های جدید اسکای‌دنس میدیا است و دیگر پروژهٔ بزرگ این کمپانی، فیلم Gemini Man (مرد متولد برج جوزا) انگ لی است که ویل اسمیت نقش اصلی این فیلم را ایفا خواهد کرد. این طور که به نظر می‌رسد، فیلم Six Underground پتانسیل تبدیل شدن به یک مجموعه را دارد و نتفلکیس روی این فیلم حساب زیادی باز کرده است.

فیلم پرسروصدای Bright نتفلیکس به هیچ عنوان انتظارات را برآورده نکرد؛ فیلم Bright داستان دو مأمور پلیس با نام‌های وارد با بازی ویل اسمیت و جاکوبی با بازی جوئل اجرتون را روایت می‌کند که یکی از آن‌ها انسان و دیگری ارک است. در یک گشت شبانه، یک اتفاق باعث می‌شود که مسیر زندگی این دو پلیس معمولی برای همیشه عوض شود. آن‌ها باید از یک الف محافظت و در کنار آن باید با اشخاص متعددی نیز مبارزه کنند. دیوید آیر بودجهٔ ۹۰ میلیون دلاری از نتفلیکس گرفت و می‌توان گفت تنها این پول را هدر داد؛ با ساخت فیلمی که با انتقاد شدید منتقدان همراه بود. البته گویا فیلم Bright با وجود کیفیت نازل خود، میلیون‌ها نفر را در همان روزهای نخست انتشارش جذب خود کرد؛ تا جایی که بلافاصله دستور ساخت قسمت دوم آن نیز صادر شد. امیدواریم ساخته جدید این کمپانی کیفیت بهتری داشته باشد، در غیر این صورت آیندهٔ روشنی را برای بخش فیلم نتفلیکس نمی‌توان متصور بود.

آخرین نقش‌آفرینی رایان رینولدز مربوط به فیلم Deadpool 2 می‌شود. کارگردانی قسمت دوم فیلم Deadpool بر عهدهٔ دیوید لیچ است و رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جک کزی در نقش بلک تام، جولیان دنیسون در نقش راسل، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، بیل اسکارشگورد در نقش زایت‌گایست، رابرت دیلینی در نقش پیتر، لوئیز تن در نقش شاتراستار و تری کروس در نقش بدلام، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گفتنی است موفقیت‌های فیلم Deadpool 2 (دِدپول ۲) تنها به گیشه محدود نشده است و این فیلم توانسته رضایت تماشاچیان را نیز به همراه داشته باشد و از سینما اسکور نمرهٔ عالی A را دریافت کند. این نمره نشان می‌دهد که طرفداران فیلم ابتدایی، همچنان از شخصیت پرحرف ددپول با نقش‌آفرینی رایان رینولدز و شوخی‌ها و خشونت‌های وی و دوستانش در دنبالهٔ این مجموعه راضی هستند.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده