// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

بازی های هفته اول خرداد 1397 برای اندروید

در اولین هفته خرداد، نگاهی به ویژگی‌های بازی موبایل Fortnite انداخته‌ایم و چند بازی جذاب از جمله Vandals و Mini Golf King را برای آخر هفته‌ معرفی کرده‌ایم.

با ورود به سومین ماه سال ۱۳۹۷، به رسم هفته‌های گذشته چندی از بازی‌های معرفی شده در زومجی را در یک مقاله برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم. اگر به ورزش گلف علاقه دارید، بازی اندروید و آیفون Mini Golf King، اثری آنلاین و سرگرم‌کننده است که می‌توانید در آخر هفته آن را بازی کنید. از طرفی اگر به دنبال یک وقت گذرانی جذاب می‌گردید، بازی Survival Craft Match 3 با حال وهوای متفاوتی که دارد، می‌تواند شما را حسابی درگیر کند.

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی Fortnite

Fortnite

موج بازی‌های بتل‌رویال نه تنها در ماه‌های گذشته کاهش نیافته،‌ بلکه همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و استودیوها در کنار کنسول و پی‌سی، بازی‌های بتل رویال خود را روی گوشی‌های موبایل نیز منتشر می‌کنند. بازی Fortnite را بدون شک در کنار PUBG Mobile می‌توانیم از محبوب‌‌ترین بازی‌های بتل رویال معرفی کنیم. در بازی فورتنایت به همراه ۹۹ بازیکن دیگر وارد نقشه‌ای بدون سکنه می‌شوید تا در رقابتی بر سر جان‌تان، برای پیروزی مبارزه کنید. یکی از مهم‌ترین خصوصیات بازی فورتنایت نسبت به سایر رقبا خلاقیت اپیک گیمز در قرار دادن ساختار گیم‌پلی متفاوت است. در جریان بازی تمام اشیاء، درختان و ساختمان‌ها با استفاده از کلنگ قابلیت تبدیل شدن به منابع مورد نیاز برای ساخت‌و ساز را دارند و همین موضوع بازی را شدیدا تاکتیکی کرده است. شما همینطور می‌توانید در قالب تیمی چهارنفره به میدان نبرد بروید و به صورت تیمی با سایر بازیکنان رقابت کنید. بازی فورتنایت در حال حاضر تنها برای iOS در دسترس قرار دارد. اپیک گیمز وعده عرضه نسخه اندروید این بازی بتل رویال را در تابستان ۲۰۱۸ داده است.

دانلود بازی آیفون Fortnite

بازی Mini Golf King

Mini Golf King

هرچند در ایران ورزش گلف به دلیل نبود زیرساخت‌ محبوبیت چندانی ندارد، اما به لطف بازی‌های ویدیویی فرصتی فراهم شده است تا بازیکنان بتوانند این ورزش را در پلتفرم‌های مختلف تجربه کنند. بازی Mini Golf King محصولی جمع‌و جور از بلوهول PNIX‌ است که به صورت آنلاین به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در زمین گلف با یکدیگر رقابت کنند. یکی از خصوصیات بازی زمین‌های متنوعی است که هر کدام چالشی متفاوت را برای بازیکنان تدارک دیده‌اند. پلی که تا نیمه باز شده، شن‌زار، رودی خروشان یا آبشاری زیبا تنها بخش کوچکی از موانعی هستند که باید با توجه به آنها سرعت ضربه به توپ را مشخص کنید. ظاهر فانتزی و خوش آب و رنگ کورس‌های رقابت که تعداد آنها به بیش از ۳۵ عدد می‌رسد، با کنترل آسان و ساده بازی همراه شده است، در نتیجه می‌توانید در کوتاه مدت با گیم‌پلی بازی ارتباط برقرار کنید. بازی Mini Golf King - Multiplayer Game به صورت رایگان برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Mini Golf King

بازی Still Here

Still Here

در بازی Still Here با پیپ، جوجه‌ای دوست‌داشتنی همراه شوید تا در آینده‌ای نه چندان دور، جایی که انسان‌ها زمین را ترک کرده‌اند، به دنبال حقیقتی بگردید که رازهای نهفته زیادی را در خود جای داده است. بازی Still Hero اثری دوبعدی، زیبا و چشم‌نواز است که به بازیکنان اجازه می‌دهد با انتخاب سه شخصیت قابل بازی، به سفری در ۱۵ منطقه مختلف با ویژگی‌های منحصر به فرد بروند و طعم خوش یک ماجراجویی رنگارنگ را در موبایل تجربه کنند. صحبت با شخصیت‌های متفاوت دنیای بازی، قبول ماموریت‌ها و تلاش برای انجام درخواست‌هایی که پذیرفته‌اید، بخشی از روند این بازی را تشکیل می‌دهند که ترکیبی از آرامش و ماجراجویی است. توسعه‌دهنده بازی همینطور پازل‌های ساده‌ای را در مقابل بازیکنان می‌گذارد که باید با آرامش آنها را حل کنید. یکی از خصوصیات بازی وجود ده‌ها پوشش برای شخصی‌سازی پیپ است؛ هر یک از این پوشش‌ها توانایی خاصی دارند و سه عنصر سرعت، چابکی و وزن را تحت تاثیر می‌گذارند. بازی Still Here در دونسخه در دسترس است؛ یک نسخه دمو و یک نسخه ۳.۹۹ دلاری اکنون برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Still Here

بازی Survival Craft Match 3

Survival Craft Match 3

بازی Survival Craft Match 3 تجربه‌ای متفاوت از یک بازی بقا است که برخلاف نام جالبش، گیم‌پلی خلاف انتظاری را ارائه می‌دهد. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که رابینسون، خلبانی کنجکاو به دنبال سانحه‌ای باید هواپیمای خود را در یک جزیره ناشناخته فرود بیاورد. در جریان بازی باید در نقش این خلبان برای زنده ماندن و برگشت به خانه تلاش کنید. مدتی می‌شود که بازی‌های مچ‌تری رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته‌اند. در جریان بازی باید با یکی کردن آیتم‌های هم شکل، در مراحل پیشروی کنیم، با این حال، هریک از اقدامات شما نتیجه‌ای مانند برداشتن و تولید آیتمی جدید را به همراه دارد. به عنوان مثال، زمانی که درگیر یکی کردن آیتم‌های مشابه هستید، گرگ‌های گرسنه‌ را می‌بینید که برای رهایی از دست آنها، باید آیتم‌های مرتبط را ترکیب کنید؛ در صورت موفق نشدن، گرگ‌ها به شما آسیب می‌زنند و از سطح سلامت‌تان کم می‌شود. در حقیقت آیتم‌ها ارتباط مستقیمی با زنده ماندن بازیکن دارند و توجه به فاکتورهای زندگی شخصیت اصلی ضروری است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Survival Craft Match 3

بازی Vandals

Vandals

با نگاهی به گیم‌پلی Vandals به سرعت به یاد سری GO از کمپانی اسکوئر انیکس می‌افتید. در این مجموعه که تاکنون سه نسخه از آن با تمرکز روی شخصیت‌های لاراکرافت،‌ مامور ۴۷ و Deus Ex منتشر شده است. باید در مسیر از پیش مشخص شده و به صورت نوبتی پازل‌ها را حل کنید و شخصیت اصلی را به نقطه پایان برسانید. بازی Vandals داستانی پیرامون هنر خیابونی و گرافیتی دارد. با ورود به هر مرحله باید سعی کنید با توجه به حرکت ماموران پلیس، بهترین مسیر را برای رسیدن به مرحله پایانی انتخاب کنید. در حقیقت وظیفه اصلی بازیکن دیوارنویسی در شهرهای مختلف است و در این مسیر پلیس‌ها بزرگترین مانع بازیکن برای رسیدن به این هدف هستند. Vandals در مجموع ۶۰ مرحله دارد و در زمان تجربه بازی به شهر توکیو، نیویورک و سه شهر دیگر برای دیوار نویسی سفر می کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Vandals


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده