نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۷

کرسی کلمونس نقش آیریس وست را در فیلم Flashpoint ایفا خواهد کرد

کرسی کلمونس پیشتر نقش آیریس وست را در فیلم Justice League ایفا کرده بود، اما این بخش حذف شد. حال گزارش شده که او در فیلم Flashpoint دوباره این نقش را ایفا می‌کند.

برخی از طرفداران تا به امروز نگران این موضوع بودند که آیا شخصیت فلش، عشق زندگی خود یعنی آیریس وست را از دست داده است یا خیر. اگر شما از آن دسته طرفداران هستید، این خبر شما را خوشحال خواهد کرد. ممکن است فیلم Justice League (لیگ عدالت) نسبت به برخی بازیگران به‌خصوص کرسی کلمونس کمی کم لطفی کرده باشد، اما این اتفاق، دوباره برای شخصیت آیریس وست، آن هم در اولین اثر اختصاصی کاراکتر فلش که ماجراجویی‌های او را به تصویر می‌کشد، نخواهد افتاد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی کونان اوبراین در برنامه گفتگویی خود با کرسی کلمونس مصاحبه‌ای داشته است. این بازیگر جوان در طی این برنامه تلویزیونی حرف‌های خود را درباره تعهداتی که به دنیای سینمایی دی سی دارد، عنوان کرده است. حال براساس گزارش جدیدی که از این صحبت‌ها منتشر شده، این بازیگر عنوان کرده که در پروژه تولید فیلم Flashpoint (فلش پوینت) حضور دارد و قرار است نقش شخصیت آیریس وست را باری دیگر ایفا کند.

اگر شما اخبار مربوط به دنیای سینمایی دی‌سی و همچنین شخصیت آیریس وست را دنبال کنید، متوجه می‌شوید که این شخصیت قرار بود در فیلم لیگ عدالت که سال گذشته اکران شد، حضور داشته باشد. کرسی کلمونس در مصاحبه خود عنوان کرد که او برای این اثر بزرگ بلاک باستری، یک صحنه با نقش شخصیت آیریس فیلمبرداری کرده بود، اما زمانی که این فیلم به مرحله اکران رسید، متوجه شدیم که این صحنه‌ی فیلمبرداری‌شده به نسخه نهایی پروژه نرسیده و حضور او کاملا از درون داستان حذف شده است. البته لازم به ذکر است که آیریس وست، تنها شخصیت و صحنه‌ای نبود که از درون این اثر حذف شد و در نسخه نهایی وجود نداشت، اما به نظر می‌رسد که خود کرسی کلمونس از فیلمبرداری نقش آیریس، اگرچه نسبتا کم بود، کمی لذت برده است. زمانی که کلمونس نقش و حضورش را در فیلم لیگ عدالت تایید کرد، خطاب به طرفدارانش اینگونه هیجانش را ابراز کرد:

من خودم از حالا می‌دانم که صحنه‌هایی که من فیلمبرداری کردم و در طی آن آیریس وست معرفی شد، بسیار جالب هستند. اصلا نمی‌توانم برای تماشای این فیلم صبر کنم.

The Flash

او در میان مصاحبه‌اش، اینگونه درباره نقش آیریس وست و حضورش در دنیای گسترده آثار ابرقهرمانی صحبت کرد:

من واقعا خوشحالم که این فرصت برای من فراهم شد و من با این ژانر فیلمسازی به‌خصوص آشنا شدم؛ زیرا من در آن برهه زمانی هیچ علاقه‌ی خاصی برای حضور و ایفای نقش در آثار دنیای ابرقهرمانی و اینکه عضوی از این جهان گسترده باشم، نداشتم. اما زمانی که پا به صحنه فیلمبرداری فیلم لیگ عدالت گذاشتم همه چیز تغییر کرد و من به شدت از این حضور هیجان‌زده بودم.

خوشبختانه کرسی کلمونس این توانایی را دارد که این نوع معرفی جالب خود را از فیلم لیگ عدالت انتقال دهد و به فیلم فلش پوینت که برای طرفداران دنیای سینمایی دی سی بسیار مورد انتظار است، ببرد. جالب است بدانید که از همان زمانی که این بازیگر برای ایفای نقش این شخصیت معرفی شده بود، از سمت طرفداران حضور او بسیار استقبال شد. با این اوصاف، همین موضوعات دست به دست هم می‌دهد تا احتمال حضور او در این نقش را بالاتر از بقیه ببرد. تا به امروز متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره اینکه چگونه قرار است شخصیت آیریس وست در فیلم فلش پوینت حضور داشته باشد و اینکه آیا نام این اثر اختصاصی همین خواهد بود یا خیر، منتشر نشده است. مدت بسیار زیادی نیست که گزارشگری به نام اومبرتو گونزالس یا حتی سایت خبری معتبر هالیوود ریپورتر شایعه‌های مختلفی درباره اینکه قرار است عنوان این اثر اختصاصی تغییر کند، منتشر کرده‌اند. موضوع این است که کمپانی Warner Bros Pictures و کمپانی DC Entertainment قرار بود از کتاب کمیک فوق‌العاده محبوب Flashpoint برای ساخت این اثر استفاده کنند و از آن الهام بگیرند. حال اگر قرار بر تغییر نام این اثر باشد، مشخص نیست که آیا باز هم همین کتاب منبع الهام خواهد بود یا داستان دیگری برای ساخت این اثر مد نظر قرار خواهد گرفت.

جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین، کارگردانان فیلم Game Night (شب بازی) این اثر اختصاصی را کارگردانی خواهند کرد. فیلم فلش پوینت در حال حاضر هنوز هیچ تاریخ اکرانی ندارد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده