// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Videogame Guardians

بازی موبایل Videogame Guardians اثری متفاوت نسبت به آن چیزی است که تا به امروز تجربه کرده‌اید. با معرفی بازی موبایل Videogame Guardians همراه زومجی باشید.

بازی‌های موبایل این چند وقت اخیر همگی دارای سبک و ظاهر مشابهی هستند و در بازی موبایل امشب، به‌سراغ اثری فوق‌العاده متفاوت با بازی‌های این چند وقت اخیر رفته‌ایم. بازی موبایل Videogame Guardians در ظاهر یک بازی نقش آفرینی است، اما زمانی که مکانیزم‌هایش به شما نشان داده می‌شود، حسابی شگفت‌زده می‌شوید. داستان بازی اندروید و آیفون Videogame Guardians روایت‌گر همان کلیشه همیشگی و پاک کردن دنیا از دست شیاطین و نیروهای ظالم است. در سالیان دور اژدهای تاریکی صلح و آرامش را از مردم گرفته بود و تمام سرزمین‌ها را به آتش کشیده بود. هیچکس توان مقابله با اژدهای تاریکی را نداشت و هر نبرد انسان‌ها با شکست روبه‌رو می‌شد. پس از مدت‌ها مبارزه کردن بالاخره قهرمانی از دل مردم بیرون آمد و به‌واسطه شمشیرش که از جنس سنگ اژدها (Dragon Stone) بود، توانست اژدهای تاریک را از بین ببرد.

بازی Videogame Guardians به‌جای اینکه یک بازی نقش‌آفرینی باشد، یک بازی مدیریت بازی نقش‌آفرینی است

حال سالیان سال از ماجرای نابودی اژدهای تاریک می‌گذرد و گروهی از جادوگران تاریک تصمیم گرفته‌اند تا این اژدها را بیدار کنند تا بتوانند یک بار دیگر دنیا را به خاک و خون بکشند. از این‌رو شما در نقش قهرمان جدید داستان، به‌همراه اعضای تیم‌تان باید جلوی این جادوگران را بگیرید و راه طولانی و سختی مقابل‌تان قرار داده شده است. با ورود به بازی موبایل Videogame Guardians متوجه می‌شوید که شخصیت اصلی به‌همراه سایر اعضای تیم در حال جنگیدن و عبور از استیج‌های مختلفی است. شاید با خود فکر کنید که این مورد یک پیش‌نمایش از چیزی است که در آینده آن را تجربه خواهید کرد، اما تصورتان اشتباه است؛ زیرا این مورد، دقیقا تجربه اصلی بازی است! در بخش تمرینی به شما گفته می‌شود که هرکدام از قسمت‌های موجود در Videogame Guardians مربوط به چه مواردی می‌شود و رفته رفته در می‌یابید که گیم‌پلی بازی اصلا آن چیزی که تصورش را می‌کردید نیست. معمولا در بازی‌های نقش‌آفرینی، با حال و هوای مبارزات نوبتی شما کنترل شخصیت اصلی و سایر اعضای تیم را در دست می‌گیرید و با دشمنان مبارزه می‌کنید، اما در بازی اندروید و آیفون Videogame Guardians تقریبا یک حالت مدیریت مبارزه کردن را شاهد هستیم که ساختار مبارزات شاید شبیه به مبارزات نوبتی باشد، اما در جریان آن تمامی اعضای تیم شما و حتی دشمنان به‌صورت همزمان با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

هرقدر به محیط‌های جدیدتر و استیج‌های بالاتر بروید، بخش ارتقا شخصیت‌ها و موارد مدیریتی بازی نیز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود

در بالای تصویر اعضای تیم‌تان را مشاهده می‌کنید که در حال مبارزه کردن در استیج‌های متفاوتی هستند که هرقدر به سطح‌های بالاتر می‌رسیم، دشمنان سخت‌تر و چالش برانگیزتر از گذشته می‌شوند. حال در پایین صفحه نمایش چند قسمت مجزا وجود دارد. اولین قسمت World Map نام دارد که می‌توانید پیش‌روی شخصیت اصلی را در آن مشاهده کنید. روی نقشه کلی، یک سری محیط هایلایت‌شده قرار دارد که در واقع حکم چک پوینت برای داستان را دارد و راه رسیدن به این چک پوینت‌ها، عبور از استیج‌ یا سطح‌های متعدد و مبارزه با اهریمنان و باس‌های نفس‌گیر است. قسمت دوم برمی‌گردد به ارتقای شخصیت‌ها و همچنین سیستم پول درآوردن بازی. از آن‌جایی که با یک بازی مدیریت مبارزه طرف هستیم، در بخش ارتقای شخصیت‌ها، شما می‌توانید تنها با فشردن دکمه لول آپ شخصیت‌های بازی را لول آپ کنید. به‌عبارتی همینطور که تیم شما در حال جنگیدن است، شما همانند یک ناظر می‌توانید اعضای آن را ارتقا دهید تا بتوانند استیج‌های بیشتری را طی کنند؛ برای مثال شاید تیم فعلی تا استیج چهار بیشتر کشش نداشته باشد و اگر تمامی اعضا از بین رفتند، دوباره به استیج ۱۰ بازخواهید گشت. بازی هر ۱۰ استیج حالت ذخیره داخلی دارد و از این‌رو نیازی نیست نگران سوخت شدن پاکسازی استیج‌های قبلی باشید. تا به این جای کار متوجه شدیم که ارتقای شخصیت‌ها مهم‌ترین فاکتوری است که باید به آن رسیدگی شود، اما وقتی سکه‌ای نباشد یا مدیریتی روی پول درآوردن نباشد چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟

بخش دوم ارتقای بازی، برمی‌گردد به سیستم پول درآوردن که در اینجا شما تعدادی کارگر معدن دارید که در حال پیدا کردن طلا هستند. حال می‌توانید بخشی از پول خود را روی این اعضا و استخدام کارگرهای بیشتر خرج کنید تا بتوانند سیستم پول درآوردن شما را افزایش دهند و در ادامه سریع‌تر از قبل بتوانید تیم خود را ارتقا دهید. حال با پیش‌روی بیشتر، به جایی می‌رسید که شخصیت‌های جدیدتری را آزاد می‌کنید و با ارتقای تیم‌، می‌توانید آن را گسترش دهید و در مجموع از سه هم تیمی، به پنج هم‌تیمی یا بیشتر برسانید! تیم سازنده به‌خوبی توانسته است این سیستم مدیریت را در بازی پیاده‌سازی کند و در ابتدا کار شما از ارتقای شخصیت‌های بازی و کارگرها شروع می‌شود و رفته رفته به ساخت شمشیر، ارتقای مجدد شخصیت‌ها (زمانی که شخصیت اصلی را ارتقا می‌دهید که به آن Rebirth گفته می‌شود، به اولین استیج محیطی که در آن بوده‌اید، برمی‌گردید) و ساخت آیتم‌های مختلف ختم می‌شود.

با تمام این تفاسیر، بازی اندروید و آیفون Videogame Guardians تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز از یک بازی نقش‌آفرینی است که جدای از مراحل داستانی، شامل باس رِید، سیاه‌چال‌ها و بخش آنلاین PvP می‌شود که هرکدام از این موارد جذابیت خودشان را دارند. اگر به‌دنبال تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز هستید، Videogame Guardians را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Videogame Guardians


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده