نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

مارول سری جدید کتاب‌های کمیک ولورین را معرفی کرد

از آنجایی که سری کتاب کمیک فعلی شخصیت ولورین در حال نزدیک شدن به پایان خود است، کمپانی مارول کامیکس به‌تازگی مجموعه جدیدی از این کاراکتر محبوب را معرفی کرد.

ممکن است سری کتاب کمیک The Hunt for Wolverine (شکار برای ولورین) در حال نزدیک شدن به پایان خود باشد، اما این موضوع بدین معنی نیست که طرفداران شخصیت ولورین و همچنین دنیای کتاب‌های کمیک مارول قرار است زمان زیادی را بدون یک مجموعه‌ی خوب از شخصیت محبوبشان سپری کنند. کمپانی مارول کامیکس هنوز به طور رسمی یک مجموعه جدید از سری کتاب‌های کمیک شخصیت ولورین را معرفی نکرده است. اما در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، این کمپانی به‌تازگی کتاب Hunt for Wolverine: Dead Ends #1 (شکار برای ولورین: بن بست‌ها #1) را معرفی کرده است؛ کتابی که قرار است خط داستانی مجموعه‌ی فعلی این شخصیت یعنی سری کتاب کمیک Hunt for Wolverine را به پایان خود نزدیک کند و در نهایت به پایان برساند.

براساس برنامه‌ریزی‌ها کتاب Dead Ends قرار است در ماه آگوست (مرداد-شهریور) سال جاری میلادی برای مخاطبان عرضه شود. متن به‌خصوصی که برای این قسمت منتشر شده، دارای اطلاعاتی است که یکی از خطوط آن به مجموعه جدیدی از شخصیت ولورین، آن هم Wolverine #1 اشاره دارد. به نظر می‌رسد که این کتاب قرار است در ماه سپتامبر سال جاری میلادی (شهریور-مهر) منتشر شود. این خط به این موضوع اشاره می‌کند که «این قسمت، چگونه قرار است به کتاب Wolverine #1 که ماه آینده منتشر می‌شود، منجر شود؟» اطلاعات کامل این متن به شرح زیر است:

کتاب Hunt for Wolverine: Dead Ends #1

چارلز سول (نویسنده). رامون روزانز (طراح)

طراحی جلد کتاب توسط مارکو چکتو

طراحی جلدهای دیگر توسط دیل کیون و اولیور کویپل

طراحی جلد مخصوص Return of the Fantastic Four (بازگشت چهار شگفت انگیز) توسط استیو مک‌نیون

شکار به پایان رسیده است.

شکار برای ولورین به پایان رسیده است... حال زمان آن فرا رسیده که اجزا و قطعه‌های مختلف را در کنار یکدیگر جمع کنید و ببینید که چه چیزی آموخته شده است. کیتی پراید، دردویل، تونی استارک و دندان خنجری ممکن است چیزی را مدتی به دنبال آن بودند پیدا کرده باشند... اما آنچه که پیدا کردند، آن چیزی نیست که انتظارش را داشتند. ولورین کجا بوده است؟ در این مدت چه‌کار می‌کرده است؟ و داستان چگونه قرار است به کتاب Wolverine #1 که ماه آینده منتشر می‌شود، منجر شود و ربط پیدا کند؟

این کتاب کمیک تک قسمتی دارای ۴۰ صفحه داستان است. این کتاب دارای محدودیت سنی Parental Advisory و قیمت آن ۴.۹۹ دلار است.

wolverine

نویسنده کتاب Hunt for Wolverine: Dead Ends #1، یعنی چارلز سول تا به امروز سابقه نوشتن سری کتاب کمیک Hunt For Wolverine و همچنین سری کتاب کمیک Death of Wolverine (مرگ ولورین) را داشته است. از طرف دیگر رامون روزانز که طراح این کتاب است هم سابقه طراحی سری کتاب کمیک Phoenix Resurrection: The Return of Jean Grey (احیای فینکس: بازگشت جین گری) را دارد. این کتاب قرار است داستانی را که در کتاب The Hunt for Wolverine #1 آغاز شده و در ۴ مینی سری چهار قسمتی فعلی یعنی Hunt for Wolverine ادامه پیدا کرده، به پایان برساند. این ۴ مینی سری ۴ قسمتی که داستان این سری را ادامه می‌دهند عبارتند از سری کتاب Hunt for Wolverine: Adamantium Agenda (شکار برای ولورین: برنامه‌ی آدامانتیوم)، سری کتاب Hunt for Wolverine: Claws of a Killer (شکار برای ولورین: پنچه‌های یک قاتل)، سری کتاب Hunt for Wolverine: Mystery in Madripoor (شکار برای ولورین: رمز و راز در مدریپور) و سری کتاب Hunt for Wolverine: Weapon Lost (شکار برای ولورین: سلاح از دست رفته).

جردن دی. وایت، ویراستار بخش مردان ایکس (X-Men) کمپانی مارول در طی یک کنفرانس مطبوعاتی اینگونه صحبت کرد:

هر چهار مینی سری ۴ قسمتی شکار برای ولورین، خط و رشته داستانی متفاوتی را حکایت می‌کنند. هر کدام از این چهار مجموعه کوتاه، یک داستان متفاوت از این دوست پنجه نوک تیز ما را به تصویر می‌کشند که به طبع هر کدام از آنها به یک پایان متفاوت می‌رسند که هر پایان، یک تکه مختلف از پازل است. در نهایت، با انتشار Hunt for Wolverine: Dead Ends، بازیکنان ما می‌توانند تکه‌های مختلف پازل را در کنار یکدیگر بچینند تا ببینند که در این مدت چه چیزی را آموخته‌اند... اما ممکن است از آن چیزی که در نهایت می‌بینند، اصلا خوششان نیاید.

ولورین از سال ۲۰۱۴ تا به امروز، مرده محسوب می‌شد. این شخصیت در آن سال و در سری کتاب کمیک مرگ ولورین که توسط چارلز سول نوشته شده بود، فداکاری‌هایی کرد و جان خود را از دست داد. از آنجایی که مجموعه‌ی جدید هنوز به طور رسمی معرفی نشده، با این اوصاف در حال حاضر مشخص نیست که تیم خلاق و متفکر این پروژه چه کسانی خواهند بود.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده