نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

لیگ های لایسنس شده بازی PES 2019 معرفی شدند

کمپانی کونامی امروز اسامی لیگ‌های لایسنس شده در بازی PES 2019 را اعلام کرد. 

یکی از مشکلات همیشگی سری بازی‌های PES، لایسنس نبودن لیگ‌های معتبر دنیا در آن است که باعث می‌شود شاهد حضور آن‌ها در بازی با اسامی و لباس‌های غیرواقعی باشیم. با این حال کونامی چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد در جدید‌ترین نسخه این مجموعه یعنی PES 2019 لیگ‌های بیش‌تری را رسما لایسنس کند و حال امروز در جدید‌ترین اخبار بازی، اسامی لیگ‌های لایسنس‌شده در بازی را اعلام کرده است. 

بر این اساس در بازی Pro Evolution Soccer 2019، لیگ‌های زیر به صورت لایسنس‌شده در بازی وجود خواهند داشت:

  • لیگ دانمارک
  • لیگ پرتغال
  • لیگ بلژیک
  • لیگ سوییس
  • لیگ آرژانتین
  • لیگ اسکاتلند
  • لیگ روسیه (اختصاصی PES 2019)

طبق اعلام کونامی، تمامی تیم‌های حاضر در این لیگ‌ها به صورت لایسنس‌شده در بازی حضور خواهند داشت. همچنین لایسنس اختصاصی لیگ روسیه هم احتمالا بدین معنی است که در بازی فیفا 19 شاهد این لیگ یا حداقل همه تیم‌های آن نخواهیم بود. البته هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد منتشر نشده است و با توجه به اینکه لیگ روسیه در فیفا 18 وجود داشت، باید منتظر ماند و دید که در نهایت وضعیت این لیگ در بازی‌ها به چه شکل خواهد بود. 

از طرف دیگر، هنوز مشخص نیست که آیا اسامی اعلام‌شده، تمام لیگ‌های لایسنس‌شده در PES 2019 هستند یا اینکه در آینده لیگ‌های بیش‌تری هم معرفی خواهند شد؛ چرا که با وجود اینکه اضافه شدن این لیگ‌ها قدم مثبتی در راستای بهتر شدن وضعیت لایسنس تیم‌ها در سری بازی‌های PES است، اما طبیعتا خیلی‌ها دوست دارند در این بازی، شاهد لایسنس شدن لیگ‌های بزرگ‌تری مثل لیگ انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و... باشند. 

جوناس لیگارد، از مدیران کونامی، در این مورد گفت:

اضافه شدن هفت لیگ لایسنس‌شده به بازی، بدین معنی است که ما به نظرات کاربران اهمیت می‌دهیم و سعی در اضافه کردن چیز‌هایی به بازی داریم که آن‌ها خواستارش هستند. ما مطمئن هستیم که سری PES در مسیر درستی قدم بر‌می‌دارد و PES 2019 هم بهترین نسخه این مجموعه تا به امروز خواهد بود که در مقایسه با نسخه‌های قبلی، تیم‌های لایسنس‌شده بیش‌تری هم دارد. 

نظر شما در مورد اضافه شدن لایسنس این لیگ‌ها به بازی چیست؟


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده