نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

نسخه دمو رایگان بازی Happy Birthdays برای نینتندو سوییچ منتشر شد

کمپانی NIS America نسخه دمو رایگان بازی Happy Birthdays را برای کاربران نینتندو سوییچ منتشر کرد.

سال گذشته یاسوهیرو وادا، خالق مجموعه بازی‌های Harvest Moon بازی Birthdays: The Beginning را برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر کرد و در بهمن‌ماه به معرفی نسخه بهبودیافته بازی برای نینتندو سوییچ که با نام Happy Birthdays شناخته می‌شود، پرداخت که تنها یک هفته تا انتشار آن فاصله داریم. حال و در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که کمپانی NIS America نسخه آزمایشی بازی Happy Birthdays را در فروشگاه eShop منتشر کرده است و کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند پیش از انتشار بازی به تجربه آن بپردازند.

این نسخه آزمایشی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به طور مختصر به تجربه بازی Happy Birthdays بپردازند و با استفاده از ابزارهای موجود به ساخت اکوسیستم دلخواه اقدام کنند. کمپانی NISA همچنین تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده است که نشان می‌دهد بازیکنان چگونه می‌توانند محیط‌ها را به شکل دلخواه خود درآورند.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Happy Birthdays اثری سندباکس است که در آن بازیکنان دنیای مکعب شکلی می‌سازند و کار را با خلق انواع و اقسام موجودات زنده نظیر گونه‌های جانوری، گیاهی و غیره در آن شروع می‌کنند. با انجام آزمایش‌های دقیق بازیکنان قادر خواهند بود تا جغرافیا و وضع آب‌وهوایی هر یک از این مناطق را شکل دهند و در نهایت شرایط خاصی برای زیست به وجود آورند.

بازی بعدی یاسوهیرو وادا که Little Dragons Cafe نام دارد، در سال جاری میلادی برای PS4 و Nintendo Switch منتشر خواهد شد. این بازی داستان خواهر و برادری را روایت می‌کند که قصد بزرگ کردن اژدهایی را دارند تا از این طریق بتوانند مادرشان را از خواب عمیق و بلندی بیدار کنند. در بخش گیم‌پلی نیز بازیکنان یک شبیه‌ساز زندگی را تجربه می‌کنند که از یک سو به پرورش اژدها می‌پردازند و از سوی دیگر رستوران خود را مدیریت می‌کنند.

در حال حاضر بازی Birthdays: The Beginning برای کاربران پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است و در تاریخ پانزدهم خردادماه (۵ ژوئن) شاهد انتشار بازی Happy Birthdays برای نینتندو سوییچ خواهیم بود. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را که Let’s Get Creatin نام دارد، در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده