نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

اولین فیلم کوتاه بازی Detroit: Become Human با نام Kamski منتشر شد

به‌تازگی اولین فیلم از چهار فیلم کوتاه تدارک دیده‌شده برای بازی Detroit: Become Human منتشر شده است که طی آن هواداران با شخصیت الیجا ماکسکی، خالق اولین روبات اندروید در دنیای بازی آشنا می‌شوند.

تنها دو روز دیگر تازه‌ترین بازی استودیوی شناخته‌شده‌ی Quantic Dream با نام Detroit: Become Human به بازار عرضه خواهد شد و اکنون سازندگان با برنامه‌ی ارائه‌ی چند فیلم کوتاه از این بازی، آتش اشتیاق هواداران این اثر بلندپروازانه را شعله‌ورتر از پیش کرده‌اند.

در همین راستا امروز این استودیو اولین فیلم از چهار فیلم کوتاه مرتبط با این بازی را منتشر کرده است. این سری ویدئو‌ها با هدف آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان با دنیای Detroit و شیوه‌ی آینده‌نگری در آن منتشر می‌شوند و به‌شکلی کاملا موثر به برقراری بهتر ارتباط میان هواداران و دنیای بازی کمک می‌کنند. اولین فیلم کوتاه منتشر شده با نام Kamski، سرگذشت الیجا کامسکی (Elijah Kamski) را روایت می‌کند؛ محققی جوان که به‌ عنوان خالق اولین روبات انسانی یا اندروید (Android) در میان جامعه‌ی Detroit شناخته می‌شود.

در روزهای آینده و پیش از عرضه‌ی نهایی بازی در بازار دو فیلم کوتاه باقی‌مانده نیز منتشر خواهند شد و فیلم چهارم هم دقیقا در روز عرضه‌ی بازی تحت اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین تمامی این ویدئو‌ها در بخش Extra بازی قابل مشاهده خواهند بود و بازیکنانی که فرصت دیدن این ویدیوها روی اینترنت را پیدا نکرده باشند می‌توانند همه‌ی آن‌ها را در بازی اصلی مشاهده کنند. یک نکته‌ی دیگر در مورد ویدیو‌های مذکور این است که این چهار فیلم جزو سکانس‌های اصلی بازی محسوب نمی‌شوند و به شکل جداگانه و اورجینال برای ارتباط هرچه‌ بهتر مخاطبان تدارک دیده شده‌اند.

بازی Detroit: Become Human در تاریخ ۴ خرداد به شکل اختصاصی برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

در ادامه شما را به تماشای اولین فیلم کوتاه منتشر شده از این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده