// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

بازی Tennis World Tour منتشر شد؛ بخش آنلاین در دسترس نیست

استودیو Bigben بازی شبیه ساز ورزش تنیس Tennis World Tour را برای PS4 و Xbox One منتشر کرد، اما بخش چند نفره در روز اول با اختلال مواجه شد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو بیگ‌بن اینتراکتیو (BigBen Interactive) و کمپانی بریکپوینت (Breakpoint) بازی شبیه ساز تنیس خود یعنی Tennis World Tour را برای ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 منتشر کردند، اما متاسفانه بخش چندنفره (ِآنلاین) بازی همانند نسخه‌های پی سی و نینتندو سوییچ Tennis World Tour کمی دیرتر از راه خواهد رسید.

سازندگان این خبر را در صفحه کاربری خود در فیسبوک منتشر کردند. آن‌ها در بیانیه‌های خود در مورد تاخیر حالت چندنفره احساس نارضایتی کردند و گفتند که سخت در حال کار روی این موضوع هستند که بلافاصله آن را برطرف کنند. در حالی که انتشار بازی شبیه ساز ورزشی بدون حالت چندنفره امر بسیار تعجب انگیزی است، اما سازندگان اعلام کردند که بخش آنلاین در دو مرحله جداگانه به بازی اضافه می‌شود.

tennis worl tour

به نقل از سازندگان، اولین مرحله حالت سریع یا همان Quick Play را به بخش آنلاین بازی اضافه می‌کند و در آن سو قسمت دوم که بعد از مرحله اول به بازی اضافه می‌شود، بخش Ranked و جدول امتیازات جهانی (Leaderboards) را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در کنار این موارد، تمامی حالت‌های تک نفره و دو نفره حضوری (لوکال) هم‌اکنون برای بازیکنان در دسترس است.

سازندگان در پستی که هنگام عرضه بازی منتشر کردند در مورد محتویاتی که قرار است در آینده به بازی اضافه کنند، اطلاعاتی منتشر کردند. این ویژگی‌ها شامل حالت جفت یا همان Doubles، چالش‌های هفتگی (Weekly Challenges)، پوشش‌ها و تجهیزات اضافی، انیمیشن‌های لیز خوردن بهبود یافته و سیستم صدای بهتر می‌شود.

بازی Tennis World Tour هم‌اکنون برای PS4 و Xbox One در دسترس است و در تاریخ ۲۱ ژوئن (۱۳ خرداد)‌ نیز برای کامپیوتر و Switch منتشر می‌شود.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید و آیا برای خریداری کردن این بازی ورزشی اقدام خواهید کرد؟


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده