نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

نقشه Valkyrie بازی Call of Duty: WWII را این آخر هفته به رایگان تجربه کنید

استودیو اسلج‌همر گیمز اعلام کرد که این آخر هفته نقشه Valkyrie بازی Call of Duty: WWII به صورت رایگان در دسترس تمام بازیکنان قرار می‌گیرد.

چندی قبل بسته الحاقی Resistance بازی Call of Duty: WWII در دسترس بازیکنان قرار گرفت که سه نقشه جدید با نام‌های Anthropoid ،Valkyrie و Occupation را به بخش چندنفره، نقشه Operation Intercept را به حالت War و مرحله تازه The Darkest Shore را به حالت Nazi Zombies بازی اضافه کرد. از آن زمان بازیکنان زیادی با تهیه این DLC به تجربه محتویات آن پرداخته‌اند، اما کسانی نیز بوده‌اند که هنوز این بسته را خریداری نکرده‌اند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو اسلج همر گیمز می‌خواهد تا همه بازیکنان یکی از بخش‌های بسته Resistance را تجربه کنند و بر این اساس اعلام کرده است که این آخر هفته نقشه Valkyrie به مدت محدود و به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

تمام بازیکنان این بازی اول شخص تیراندازی صرف نظر از اینکه صاحب بسته الحاقی Resistance هستند یا خیر، قادر خواهند بود تا از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه چهارم خردادماه (۲۵ می) تا ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه هشتم خردادماه (۲۹ می) به صورت رایگان به تجربه نقشه Valkyrie بپردازند. برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که وقایع Valkyrie در آلمان و در یکی از پایگاه‌های هیتلر پس از محاصره توسط متحدان اتفاق می‌افتد. این نقشه ابعاد متوسطی دارد و شامل مناطقی است که امکان درگیری‌های دور و نزدیک را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

بازی Call of Duty: WWII سال گذشته منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

سازندگان Call of Duty: WWII پیش از انتشار آن، وعده بازگشت به ریشه‌های سری را داده بودند و خب می‌توان گفت که تا حدود زیادی در این کار موفق شده‌اند. پرداختن به جنگ جهانی دوم باعث شده تا بازی بتواند داستانی خوب و یک کمپین سرگرم‌کننده را ارائه کند. از طرف دیگر، بخش زامبی هم پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته و شاید اگر اسلج‌همر می‌توانست تجربه چندنفره بهتری را هم در بازی خلق کند، شاهد اثری بی‌نقص بودیم.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Call of Duty: WWII را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده