// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰

برنامه Fortnite برای نمایشگاه E3 2018 مشخص شد

در جریان رویداد E3 2018، شاهد غرفه مخصوص بازی Fortnite خواهیم بود.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، اعلام کرده است که بازی Fortnite در نمایشگاه E3 2018 حضور دارد. با توجه به گفته‌های تیم سازنده، بازی فورتنایت در این نمایشگاه دارای یک غرفه اختصاصی است و هواداران می‌توانند از تاریخ ۲۲ خردادماه (۱۲ ژوئن) تا ۲۴ خردادماه (۱۴ ژوئن) به غرفه بازی فورتنایت مراجعه کنند و با تجربه بازی، جوایز مختلفی (جوایزی که انحصاری رویداد E3 هستند) را برنده شوند.

نکته جالب این است که بازی فورتنایت، یک بازی عرضه‌شده است که کاربران می‌توانند به‌صورت رایگان آن را تجربه کنند و وجود یک غرفه برای این بازی، شاید کمی عجیب باشد. با این‌ حال امکان دارد استودیو اپیک گیمز موارد خاصی را برای کاربران تدارک دیده باشد. جدای از غرفه مخصوص به بازی Fortnite، این بازی میزبان یک تورنمنت به نام Fortnite Celebrity Pro-Am است که در جریان آن، استریمرهای معروف بازی با سلبریتی‌ها تیم تشکیل می‌دهند تا با یکدیگر رقابت کنند.

جایزه این تورنمنت سه میلیون دلار است که در انتها، به یکی از موسسه‌های خیریه‌ای که تیم برنده به آن اشاره می‌کند اهدا می‌شود که حرکت جالبی است. از آن‌جایی که فورتنایت یک بازی ۱۰۰ نفره است، اپیک گیمز یک تعادل برقرار کرده است و شاهد ۵۰ استریمر و ۵۰ سلبریتی هستیم که از میان بازیکنان معروف و حرفه‌ای بازی Fortnite می‌توان به نینجا، مارشملو، Myth و اشخاص معروفی مثل پال جرج، ستاره بسکتبال، اشاره کرد. تورنمنت بازی Fortnite در تاریخ سه شنبه ۲۲ خردادماه ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر به وقت PT (ساعت ۳ صبح روز بعد به‌وقت ایران) برگزار می‌شود.

بلیط حضور در این رویداد و تماشای آن ۱۰ دلار است و نکته جالب اینجا است که حضور در این تورنمنت تنها برای اشخاصی امکان پذیر است که در لس آنجلس زندگی می‌کنند و تنها سه هزار بلیط موجود است. با تمام این تفاسیر، نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Fortnite چیست؟ آیا شاهد معرفی جدیدی از سوی اپیک گیمز برای این بازی خواهیم بود؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده