// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷

آپدیت جدید بازی Rocket League با نام Salty Shores معرفی شد

استودیو Psynoix با انتشار تریلری جدید، از تازه‌ترین آپدیت بازی Rocket League با نام Salty Shores رونمایی کرد.

از زمان عرضه بازی Rocket League سازندگان به طور پیوسته با انتشار آپدیت‌های مختلف تا به امروز به پشتیبانی از این بازی ادامه داده‌اند. در جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایانیکس (Psyonix) از جدیدترین آپدیت این بازی با نام Salty Shores رونمایی کرد که همانند به‌روزرسانی‌های پیشین قرار است محتویات زیادی را به بازی اضافه کند.

از موارد مهم این آپدیت می‌توان به نقشه جدید اشاره کرد که با آپدیت یعنی Salty Shores هم‌نام شده است. همانطور که از نام نقشه پیدا است این نقشه محیطی ساحلی و پارک-مانند همچون Ferris Wheels را به بازی اضافه می‌کند که در آن شاهد چرخ‌ و فلک و دیگر محتویات ظاهری هستیم. علاوه بر نقشه جدید، به‌روزرسانی یاد شده شامل اتومبیل جدیدی نیز می‌شود که راه‌یابی آن مصادف می‌شود با آغاز فصل هشتم مسابقات رقابتی.

در انتها، سازندگان رویداد جدیدی را نیز برای این بازی با نام Beach Blast معرفی کردند که قرار است از تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خردادماه) برگزار شود. سازندگان پس از معرفی رویداد جدید از انتشار جزئيات بیشتر خودداری کردند و باید همچنان منتظر اطلاعات بیشتر باشیم.

به مناسبت معرفی آپدیت جدید بازی راکت لیگ، سازندگان تریلر جدیدی نیز منتشر کردند که محتویات جدید را به معرض نمایش قرار می‌دهد. همانند همیشه در انتهای مطلب می‌توانید ویدیو را تماشا و دانلود کنید. بازی Rocket League در ابتدا در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است.

در مطالب مرتبط، سازندگان قرار است در سال ۲۰۱۸ پشتیبانی از Crossplay Party را به بازی Rocket League اضافه کنند و در آن سو مشخص شد که تعداد بازیکنان بازی راکت لیگ از مرز ۴۰ میلیون کاربر عبور کرده است و سایانیکس توانست آمار موفق دیگری را از آن خود کند.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد جدیدترین آپدیت بازی راکت لیگ با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده