نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵

بسته In the Name of the Tsar بازی Battlefield 1 رایگان شد

کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان از حالا می‌توانند بسته الحاقی In the Name of the Tsar بازی Battlefield 1 را به رایگان دریافت کنند.

کمپانی الکترونیک آرتز ماه گذشته اعلام کرد که بسته الحاقی They Shall Not Pass بازی Battlefield 1 برای مدت محدود برای کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر رایگان خواهد بود و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این کمپانی با نزدیک شدن به زمان رونمایی بازی Battlefield V، بسته گسترش‌دهنده دیگری از بازی را که در سال ۲۰۱۶ شاهد انتشار آن بودیم، به بازیکنان هدیه می‌دهد. این بسته الحاقی که In the Name of the Tsar (به نام تزار) نام دارد و شامل ارتش جدید و ۶ نقشه برای بخش چندنفره است، از حالا برای کاربران پلی استیشن 4 و Xbox One رایگان خواهد بود.

بازیکنان می‌توانند از طریق فروشگاه پلی استیشن و فروشگاه ایکس باکس به دانلود این DLC اقدام کنند یا آن را به فهرست دانلودهای خود اضافه کنند. در حال حاضر این بسته الحاقی به صورت رایگان برای کاربران PC در دسترس نیست و کمپانی Electronic Arts حداقل تابه‌حال در این‌باره صحبت نکرده است.

بسته الحاقی In the Name of the Tsar که اولین بار در تاریخ بیست‌وهشتم شهریورماه (۱۹ سپتامبر) منتشر شد، ارتش روسیه، شش نقشه برای بخش چندنفره، ۱۱ سلاح جدید، وسایل نقلیه‌ی تازه‌ای نظیر خودرو زرهی Putilov Garford و موارد دیگر را به بازی Battlefield 1 اضافه می‌کند. این بسته پیش از این با قیمت ۱۵ دلار به فروش می‌رسید و حال به رایگان در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

کمپانی EA ماه گذشته به مدت محدود اولین بسته گسترش‌دهنده بازی Battlefield 1 یعنی بسته They Shall Not Pass را به رایگان در دسترس بازیکنان قرار داد. همچنین در هفته‌های آتی امکان رایگان شدن سومین و چهارمین بسته‌ الحاقی بازی که با نام‌های Turning Tides و Apocalypse شناخته می‌شوند، وجود دارد، اما این موضوع هنوز تایید نشده است. همچنین این کمپانی نه‌تنها بسته الحاقی In the Name of the Tsar را به رایگان در دسترس کاربران قرار داده است، بلکه بسته الحاقی Final Stand را نیز به بازیکنان Battlefield 4 هدیه می‌دهد، بنابراین از دریافت این بسته نیز اطمینان حاصل کنید.

Battlefield 1

در دیگر اخبار مرتبط، کمپانی الکترونیک آرتز تایید کرد که Battlefield V نام نسخه جدید بازی بتلفیلد در سال جاری خواهد بود. شایعاتی وجود دارد که از اتفاق افتادن وقایع بازی Battlefield V در جنگ جهانی دوم حکایت دارد (بازی Battlefield 1 در جنگ جهانی اول جریان داشت)، اما کمپانی EA در بامداد سوم خردادماه (۲۳ می) به صورت رسمی از این بازی رونمایی خواهد کرد و به تمام این شایعات پایان خواهد داد.

بازی Battlefield 1 در حال حاضر در پلتفرم‌های PS4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره بسیار خوب ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

جنگ‌جهانی اول از زیر سایه جنگ‌های مدرن، ربات‌هایی از آینده و جنگ جهانی دوم با Battlefield 1 بیرون آمد تا نشان دهد اگرچه جامعه بشری شرمسار از وجود چنین کارزار وحشتناکی است اما به زیبایی می‌تواند تبدیل به یک سرگرمی در قاب بازی ویدیویی شود. استودیو دایس با قدرت گرفتن از موتور فراست‌بایت ۳ و وفادار ماندن به ریشه‌های مجموعه نشان داد راه و روش ساخت یک بازی تیراندازی اول شخص نظامی با یک بخش چند نفره فوق‌العاده جذاب و عظیم، چگونه است. بتلفیلد ۱ با جلوه‌های سمعی و بصری خیره‌کننده، بخش چند نفره جذاب با نقشه‌های هوشمندانه و یک بخش داستانی که نشان از بهبود آن در این مجموعه دارد، توانست یکی از بهترین نسخه‌های سری بتلفیلد ۱ را خلق کند، آن هم با عقب‌گرد با ۱۰۰ سال قبل و جنگ‌جهانی اول!

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Battlefield 1 را در صفحه اختصاصی آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده