نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۳

تریلر هنگام عرضه Detroit: Become Human صحنه‌های هیجانی و اکشن بازی را نشان می‌دهد

کمپانی سونی تریلر زمان عرضه بازی ماجراجویی Detroit: Become Human را منتشر کرد که پر از صحنه‌های احساسی و تنش‌زا است.

استودیو کوانتیک دریم با ساخت بازی‌های داستان محوری چون بازی Beyond: Two Souls و بازی Heavy Rain نشان داد که قادر است بازی‌های بسیار متفاوتی را در میان انحصاری‌های کنسول پلی استیشن خلق کند. حال جدیدترین اثر این استودیو یعنی بازی Detroit: Become Human آماده است تا داستان عاطفی و چالش‌برانگیز دیگری را به بازیکنان ارائه دهد که مملو از انتخاب‌های دشوار خواهد بود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی سونی تریلر هنگام عرضه بازی Detroit: Become Human را منتشر کرده است که نگاهی مهیج به این بازی ماجراجویی داستان محور دارد. این تریلر به طور خاص به نمایش کاراکترهای اصلی بازی یعنی کارا، کانر و مارکوس و تصمیم‌هایی که در روایت داستان تاثیرگذار خواهد بود، می‌پردازد. بازی Detroit: Become Human به زودی عرضه می‌شود و اگر بازی را پیش خرید کرده‌اید، می‌توانید از حالا بازی را دانلود کنید..

بازی Detroit: Become Human در تاریخ چهارم خردادماه (۲۵ می) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تا آن زمان تریلر هنگام عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده