// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵

کنترلر Vantage برای پلی استیشن 4 معرفی شد

کمپانی Scuf Gaming، کنترلر جدید خود با نام Vantage را برای پلی استیشن 4 معرفی کرد.

کمپانی Scuf Gaming، یکی از کمپانی‌های مطرح در زمینه ساخت کنترلرهای گیمینگ است و تا به حال کنترلرهای مختلفی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر طراحی کرده است. این کمپانی به‌تازگی کنترلر جدید خود را برای PS4 معرفی کرد که ظاهری شبیه به کنترلر الیت دارد. طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، کنترلر لایسنس شده کمپانی Scuf Gaming برای پلی‌استیشن 4، ونتیج (Vantage) نام دارد که در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

ونتیج در دو مدل مختلف در تاریخ نامشخصی از ماه آگوست منتشر می‌شود؛ اولین مدل، حالت با سیم کنترلر است که ۱۷۰ دلار قیمت دارد و و مدل دوم، حالت بلوتوث و وایرلس است که ۲۰۰ دلار قیمت گذاری شده است. یکی از تفاوت‌های کنترلر ونتیج با کنترلر‌های دوال شاک 4، جای استیک‌های و دی‌پدها است که در ونتیج محل قرارگیری دی‌پد و استیک سمت چپ شبیه به کنترلرهای Xbox طراحی شده و همچنین استیک‌ها قابلیت شخصی سازی دارند و می‌توانید از استیک‌های دیگر با ارتفاع مختلف استفاده کنید.

از طرفی در پشت کنترلر چهار پدال (دو پدال در سمت راست و دو پدال در سمت چپ) طراحی شده است که قابلیت شخصیت سازی را به شما می‌دهند. از طریق این چهار پدال می‌توانید چهار دکمه از دکمه‌های اصلی را روی آن‌ها شخصی‌سازی کنید تا در طول بازی کردن بتوانید عکس‌ العمل سریع‌تری داشته باشید. به‌عبارتی همانند کنترلر الیت با ساخت پروفایل‌های مختلفی می‌توانید دکمه‌های متفاوتی را روی پدال‌های خود شخصی سازی کنید تا در هر بازی عملکرد متفاوتی داشته باشند. در ادامه کمپانی Scuf Gaming گفته است که پدال‌های کنترلر ونتیج، یک بازطراحی به‌حساب می‌آیند و عملکرد بهتری نسبت به پدال‌های کنتلرهای قبلی پلی استیشن 4 دارد.

نکته جالب دیگر کنترلر Vantage، این است که می‌توانید بدنه فلزی و مغناطیسی کنترلر را به راحتی برداشته و دو ماژول ویبره دسته را جدا کنید تا هم دسته سبک‌تر شود و هم اینکه شاهد ویبره کنترلر ونتیج در طول بازی‌های‌تان نباشید. درادامه مشخص شد که کنترلر ونتیج، دارای دو دکمه دیگر به نام Sax Buttons است که در سمت راست و چپ بدنه قرار گرفته‌اند.

کنترلر ونتیج

کنترلر ونتیج

کنترلر ونتیج

در مدل‌های گذشته کمپانی Scuf Gaming، شاهد یک دکمه مغناطیسی برای شخصی‌سازی دکمه‌ها و پدال‌ها بودیم اما در اینجا این کار از طریق یک سوییچ به‌سادگی هرچه‌ تمام‌تر انجام می‌شود. همچنین از طریق Touch Bar کنترلر نیز می‌توانید صدای بازی را کم یا زیاد کرده و در بازی‌های چندنفره، در صورت لزوم صدای بازیکنان را قطع کنید. تمامی دکمه‌های اضافی این محصول، همراه با خرید کنترلر در یک بسته در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

درآخر نظر شما کاربران زومجی در مورد کنترلر ونتیج چیست؟ آیا ۲۰۰ دلار برای این کنترلر مناسبت است؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده