نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

بازی واقعیت مجازی Rec Room میزبان حالت بتل رویال می‌شود

استودیو Against Gravity از اضافه شدن حالت بتل رویال در ماه آینده به بازی واقعیت مجازی Rec Room خبر داد.

بسیاری از توسعه‌دهندگان پس از محبوبیت غیرمنتظره بازی‌هایی سبک بتل رویال نظیر بازی Fortnite و بازی PUBG به فکر استفاده از این حالت در بازی‌های خود افتادند و از این فرمول موفق برای درآمدزایی بیشتر استفاده کردند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ماه آینده حالت بتل رویال به بازی Rec Room اضافه خواهد شد و به این ترتیب کاربران هدست‌های واقعیت مجازی می‌توانند به تجربه این ژانر پرطرفدار بپردازند.

Rec Room

استودیو مستقل Against Gravity از طریق بلاگ پلی‌ استیشن اعلام کرد که در تاریخ ششم تیرماه (۲۷ ژوئن) شاهد اضافه‌شدن حالت Rec Royale به بازی Rec Room خواهیم بود که تجربه ژانر بتل رویال را برای کاربران میسر می‌سازد.

این حالت ساختار مشابهی با دیگر بازی‌های سبک Battle Royale دارد و در آن بازیکنان باید با یکدیگر به جدال بپردازند و در نهایت آخرین شخص باقیمانده پیروز میدان خواهد بود، البته به خاطر واقعیت مجازی شاهد تغییرات جدیدی نیز در آن خواهیم بود. حالت Rec Royale به صورت رایگان در دسترس بازیکنان Rec Room قرار می‌گیرد و دارای قابلیت کراس پلتفرم بین پلی استیشن 4 و کامپیوتر خواهد بود.

استودیو Against Gravity همچنین اظهار داشت که حالت Rec Royale از ۱۶ بازیکن پشتیبانی خواهد کرد. بازیکنان در این حالت در یک پارک ملی گسترده رقابت می‌کنند و قادر خواهند بود تا در کوه‌ها، دریاچه‌ها، جنگل‌ها و سایر مناطق به جستجوی اسلحه‌ها و لوت‌ها بپردازند. کاربرانی که دارای حساب‌های ثبت‌نام شده Rec Room هستند، از تاریخ چهارم تا ششم خردادماه (۲۵ تا ۲۷ می) به نسخه آلفا عمومی حالت Rec Royale دسترسی خواهند داشت.

بازی Rec Room در حال حاضر در پلتفرم‌های PS4 و PC در دسترس است و حالت Rec Royale در تاریخ ششم تیرماه به این بازی اضافه خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده