نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰

رونمایی از نرم‌افزار «پیامک سفید»، نوآوری تازه در ارتباط با مشتریان

چندی پیش نشست خبری شرکت ایده‌پردازان برگزار شد و این شرکت محصولی جدید با نام پیامک سفید را معرفی کرد. 

نشست خبری شرکت ایده پردازان در هفته جاری برگزار شد. در این نشست از محصولی جدید با عنوان «پیامک سفید» رونمایی شد. نرم افزار پیامک سفید، محصولی از sms.ir وابسته به گروه شرکت‌های ایده پردازان است. در این نشست وحید خسروی، قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص این نرم‌افزار را برای حضار و خبرنگاران تشریح کرد.

«پیامک سفید»، نرم‌افزاری است برای تمام شرکت‌های کوچک و متوسطی که به جای هزینه‌های زیاد نرم افزار ارتباط با مشتریان، به دنبال راهی ارزان قیمت و قانونی برای ارتباط با مشتریان خود هستند. «پیامک سفید» نرم‌افزاری موثر و هدفمند است که دریافت پیامک اطلاع‌رسانی را مشروط به رضایت مخاطب می‌کند. 

این نرم‌افزار برای ارتباط مستقیم پیامکی با مخاطبان طراحی شده است تا صاحبان کسب و کار و دیگر ارسال‌کنندگان پیامک‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی را از ارسال انبوه پیامک که بنا به تجربه، روشی ناکارآمد برای اطلاع‌رسانی است به سوی ارسال هدفمند و موثر پیامک سوق دهد.

وحید خسروی، مدیرعامل شرکت ایده‌پردازان در خصوص مزایای اصلی این نرم‌افزار گفت: «از جمله مزایای اصلی این نرم افزار این است که برای رضایت حداکثری مخاطبان، امکان لغو عضویت دریافت پیامک برای آنها قرار داده شده است و از طرفی هم با کمک این نرم افزار، امکان اطلاع رسانی هدفمند و مدیریت ارتباط با مشتریان و فروش و درآمدزایی کسب و کارها آسان‌تر خواهد شد.»

نرم افزار پیامک سفید برای اطلاع رسانی فروش‌های ویژه، تخفیف‌ها، اعلام زمان و مکان همایش‌ها و کنفرانس‌ها، اعلام محصولات جدید، تبریک اعیاد و مناسبت‌ها مناسب است و به همین دلیل هم علاوه بر کسب و کارها، برای هیات‌های مذهبی، مدارس، مساجد، مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی، اماکن تفریحی و فروشگاه‌ها قابل استفاده خواهد بود.

وحید خسروی در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار کسب و کار بالغ بر ۸۰ میلیون پیامک از طریق این نرم‌افزار به مخاطبان و مشتریان خود ارسال کرده‌اند، افزود: «این تعداد پیامک ارسالی بدون شکایت مزاحمت یا مشکل خاصی توسط مشتریان دریافت شده و بازخورد حدود ۳۰ درصدی برای ارسال‌کنندگان پیامک به همراه داشته که نشان‌دهنده عملکرد موثر و مطلوب این نرم‌افزار است.»

دسترسی به این نرم‌افزار از طریق سامانه web.sms.ir یا دانلود اپلیکیشن پیامک سفید امکان‌پذیر است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع SMS.ir
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده