نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار نام رسمی و اولین پوستر انیمیشن The Lego Movie 2

شرکت برادران وارنر با انتشار اولین پوستر انیمیشن The Lego Movie 2، از نام رسمی این انیمیشن رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران وارنر با انتشار اولین پوستر تبلیغاتی انیمیشن The Lego Movie 2 (فیلم لگو ۲) از لوگو و نام رسمی این انیمیشن مورد انتظار رونمایی کرد. دنباله انیمیشن انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) قرار است با نام The Lego Movie 2: The Second Part (فیلم لگو ۲: قسمت دوم) به‌روی پرده‌های سینما برود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Lego Movie 2: The Second Part

مایک میچل،‌ کارگردان انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Trolls (ترول‌ها)، انیمیشن Shrek Forever After (شرک برای همیشه) و انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water (فیلم باب اسفنجی: اسفنج بیرون از آب)، کارگردانی دنباله انیمیشن The Lego Movie را بر عهده خواهد داشت. فیل لرد و کریستوفر میلر که کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشتند، پیش نویس اولین فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part را براساس داستانی از میلر، لرد، جرد استرن و میشل مورگان نوشته‌اند که در حال حاضر توسط رافائل باب واکسبرگ،‌ خالق، نویسنده و شورانر سریال BoJack Horseman (بوجک هورسمن) در حال بازنویسی است. میلر و لرد به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این انیمیشن حضور دارند.

تیفانی هدیش در یک نقش نامشخص، کریس پرت در نقش امت، ویل آرنت در نقش بتمن، الیزابت بنکس در نقش وایلداستایل، چنینگ تیتوم در نقش سوپرمن و جونا هیل در نقش گرین لنترن، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part حضور دارند و به صداپیشگی خواهند پرداخت. انیمیشن The Lego Movie در سال ۲۰۱۴ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفقیت این انیمیشن باعث ایجاد دنیای سینمایی انیمیشن‌های لگویی شد. این انیمیشن موفق شد بیش از ۴۶۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و با اینکه این انیمیشن با استقبال منتقدان روبه‌رو شده بود؛ اما در فصل جوایز انیمیشن The Lego Movie با استقبال بسیار سرد روبه‌رو شد و حتی در مراسم اسکار این انیمیشن نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن سال هم نشد.

انیمیشن The Lego Movie 2 قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده