// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Full of Stars

Full of Stars یک ماجراجویی بسیار جذاب در فضا است که سبک آرکید و گیم‌پلی ساده را با روایت داستانی عمیق و انتخاب‌های فراوان به زیبایی هر چه تمام‌تر در یک بازی تلفیق کرده و در آن باید برای بقای انسان‌ها تلاش کرد.

در کهکشانی بسیار دور، جنگی بزرگ به راه افتاده و در اکثر نقاط کهکشان فضای ناامنی را ایجاد کرده است. شما در نقش یک خلبان حرفه‌ای پس از بازگشت به خانه‌ی خود و دیدن خرابه‌های به جا مانده از جنگ، تصمیم به فرار و پیدا کردن مکانی امن می‌گیرید. Blue Sector مکانی افسانه‌ای است که باید به آن برسید و در آن بدون جنگ و خون ریزی به زندگی ادامه دهید اما راه رسیدن به این مکان پر است از چالش‌ها و انتخاب‌های دشوار. این خط داستانی بازی Full of Stars به طور خلاصه است که برای یک بازی موبایل در سبک آرکید واقعا غنی و پر محتوا محسوب می‌شود. سازندگان بازی در استودیوی AT Games واقعا به خوبی دو عنصر گیم‌پلی آسان و روان و داستان قوی و درگیر کننده را در بازی جای داده‌اند که با توجه به رایگان بودن بازی برای سیستم‌عامل iOS بسیار تحسین برانگیز است. این بازی توانسته میانگین امتیاز ۴ ستاره را در اپ‌استور دریافت کند که آن را در میان بازی‌های رده بالا قرار می‌دهد.

Full Of Stars
Full Of Stars
Full Of Stars

در زمینه طراحی، بازی بسیار زیبا و خوش رنگ به نظر می‌رسد. تجربه سفر به نقاط مختلف کهشکانی ناشناخته و رو به رو شدن با خطرات مختلف در Full of Stars بسیار جذاب و دیدنی از آب در آمده و طراحی‌ها و گرافیک بازی بسیار خوب هستند. از طرفی بازی از موسیقی متن و صداگذاری بسیار زیبایی بهره‌مند شده که لذت تجربه آن را بیشتر هم کرده است. سازنده بخش موسیقی بازی که روی موسیقی‌های شاهکاری به نام The Witcher 3: Wild Hunt کار کرده است، توانسته در این بازی هنر خود را به رخ بکشد. موسیقی‌ها و صداهای بازی با ریتم گیم‌پلی کاملا هماهنگ هستند.

طراحی‌های زیبا در کنار داستان تعامل‌پذیر بازی از عوامل موفقیت آن هستند

در مواقع مختلفی از بازی برای پیش‌برد داستان انتخاب‌های مختلفی در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد و بازیکن باید با توجه به منابع و خدمه‌ای که در سفینه خود در اختیار دارد برای ادامه‌ی راه تصمیم بگیرد. پس از پایان هر مرحله یا زمانی که بازیکن در میان مرحله ببازد این انتخاب‌ها وجود دارند.

محتوای بازی با توجه به رایگان بودن آن واقعا قابل توجه است زیرا بازیکن نقشه بزرگی را پیش روی خود می‌بیند که در هر قسمت از آن خطرات جنگی و موجودات بیگانه وجود دارند. البته این بازی از خرید‌های درون برنامه‌ای و تبلیغات هم بهره می‌برد. با تماشای ویدیو می‌توان یک نوبت اضافه برای ماجراجویی در فضای بی‌کران دریافت کرد. نکته‌ی جالب دیگری که در بازی وجود دارد این است که اگر بازیکن بر اثر تصمیمات غلط و ریسک‌ها ببازد، بازی تمام است و هیچ راه برگشت یا چک‌پوینت خاصی وجود ندارد و بازیکن باید با یک شخصیت جدید بازی را از ابتدا دوباره آغاز کند. این مسئله به نوعی معنای واقعی جنگ را در خود جا داده و بازی با بی‌رحمی خاصی پیام خود را به بازیکن منتقل می‌کند.

Full Of Stars
Full Of Stars
Full Of Stars

بازی به جز بخش داستانی یا Journey یک بخش تمام آرکید به نام Riftfinity نیز دارد که به نوعی بی‌ پایان است و برای ثبت رکورد و یا تمرین برای مقابله با موانع و کنترل سفینه قابل استفاده است. هر بار بازیکن ۳ نوبت بازی دارد که با هر تصادف سفینه یکی از آنها را از دست می‌دهد و با ارز رایج داخل بازی یا تماشای تبلیغات قابل بازیابی است که البته با گذشت زمان خود به خود نیز پر می‌شود. سفینه‌ای که در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد دارای بخش‌های مختلف قابل ارتقایی مانند تعداد سرنشین یا سلاح‌های سفینه است که آنها با idium که ارز داخل بازی است قابل خریداری هستند. در طول هر سفر با سفینه می‌توان انواع idium را جمع‌آوری کرد. از طرفی سیستمی شبیه سیستم Achievements در بازی وجود دارد که با پیشرفت در بازی می‌توان آنها را به دست آورد و در ازای آنها نوع خاصی از idium را دریافت کرد که کمیاب و البته با ارزش‌تر هستند.

Full Of Stars ترکیبی جالب و خوب از داستان و اکشن است که به خوبی این دو عنصر را در بازی نشان می‌دهد. به طور کلی، این بازی یک ماجراجویی فضایی لذت بخش با کنترل‌های روان و گیم‌پلی سرگرم کننده است.

دانلود بازی Full Of Stars


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده