// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

Teamgroup از سری جدید رم‌های قدرتمند T-FORCE رونمایی کرد

کمپانی Teamgroup از جدید‌ترین حافظه‌های پرسرعت و قدرتمند خود رونمایی کرده است.

کمپانی خوش نام Teamgroup به تازگی از مدل پیشرفته‌ رم‌های T-FORCE DARK PRO رونمایی کرده است که طبق گفته‌های این شرکت، این محصولات جدید از سری حافظه‌های رده بالای گیمینگ محسوب می‌شوند و برای نسل دوم پردازنده‌های Ryzen شرکت AMD بهینه‌سازی شده‌اند. این حافظه‌های پرقدرت از نوع DDR4 هستند و با سرعت پایه‌ی ۳۴۶۶ مگاهرتز عرضه شده‌اند.

طبق گفته‌های شرکت Teamgroup، این حافظه‌های جدید از عملکرد و پایداری بسیار بالایی برخوردارند و می‌توانند به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای گیمیر‌ها و اورکلاکر‌های حرفه‌ای در نظر گرفته شوند. رم‌‌های T-FORCE DARK PRO از آلمینویم سخت برش خورده در بخش پخش کننده‌ی حرارت بهره می‌برند و علاوه‌ بر کارایی بالا، به این محصولات یک زیبایی توام با قدرت را هدیه داده است. طبق اعلام شرکت سازنده، این حافظه‌های جدید توانسته‌اند تست‌ها و آزمایش‌های سخت شرکت‌های بزرگ تولید کننده‌ی مادربورد را به راحتی پشت سر بگذارند و با نتایج بسیار عالی از آن‌ها خارج شوند.

مشخصات کلی حافظه‌های T-FORCE DARK PRO

اسم محصولT-FORCE DARK PRO
نوع و مدلمدل ۲۸۸ پین به همراه DIMM های بدون ECC
ظرفیت۲ عدد چهار گیگ / ۲ عدد هشت گیگ
فرکانس پایه۳۰۰۰ / ۳۲۰۰ / ۳۳۳۳ / ۳۴۶۶
ولتاژ تست شده۱.۳۵ ولت
اندازهطول ۱۳۳.۳ در ارتفاع ۴۵ در قطر ۷.۶ میلی‌متر
پخش کننده‌ی حرارتاز نوع آلمینیوم سخت
گارانتیمادام العمر

در انتها می‌توان گفت که رم‌ های جدید T-FORCE DARK PRO با سرعت ۳۴۶۶ مگاهرتز خود می‌توانند به عنوان یکی از قوی‌ترین سخت‌افزار‌های گیمینگ موجود در بازار و همچنین محصولاتی با پایداری قابل توجه معرفی شوند، چونکه در ساخت این محصولات از بهترین نمونه‌های چیپست‌ها و ICهای دست‌چین استفاده شده است. اطلاعاتی از قیمت رم کامپیوتر مذکور اعلام نشده است.


منبع guru3d.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده