نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

احتمال ساخت شب‌ های برره ۲ با همکاری مهران مدیری و برادران قاسمخانی

امیر مهدی ژوله روز گذشته با انتشار عکسی در فضای مجازی از همکاری دوباره مهران مدیری با او و برادران قاسمخانی خبر داد و بر این اساس احتمال ساخت «شب‌های برره ۲» قوت گرفت.

سریال شب‌های برره به کارگردانی مهران مدیری یکی از ماندگارترین سریال‌های طنز تاریخ تلویزیون ایران است. وظیفه سرپرستی نویسندگان این سریال بر عهده پیمان قاسمخانی بود و در تیم نویسندگان، افرادی چون مهراب قاسمخانی و امیرمهدی ژوله نیز حضور داشتند. شب‌های برره در رابطه با یک خبرنگار به نام کیانوش استقرارزاده بود که به‌طور اتفاقی به روستای خیالی برره می‌رسد. این سریال در هر قسمت با روایت داستانی مستقل سعی در ایجاد موقعیت‌های طنز مختلفی داشت.

چندی پیش اخباری مبنی بر پروژه جدید مهران مدیری منتشر شد. اخبار حاکی از این بودند که ایده اولیه مهران مدیری شروع یک پروژه پر سر و صدا و ساخت دنباله یکی از سریال‌هایش است. از همان زمان گمانه‌زنی‌ها بر این بودند که مهران مدیری دنباله سریال پرطرفدار شب‌های برره را خواهد ساخت. البته با نگاهی به دیگر سریال‌های مهران مدیری، احتمالا شب های برره 2 منطقی‌ترین دنباله‌ای باشد که بتوان از مهران مدیری انتظار داشت.

به‌تازگی امیر مهدی ژوله عکسی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که خبر از دیدار مهران مدیری، مصطفی احمدی (تهیه کننده)، امیر مهدی ژوله، پیمان قاسمخانی، مهراب قاسمخانی و سیامک انصاری می‌داد. ژوله در قسمت کپشن این پست با نوشتن: «خبر آمد خبری در راه است.» به نوعی همکاری دوباره مهران مدیری با تیم نویسندگانش را اعلام کرد. پس از ژوله صفحه رسمی مهران مدیری در اینستاگرام با انتشار همان عکس و نوشته‌ی «پروژه جدید؟!» به نوعی همکاری دوباره مدیری و تیمش را تایید کرد. شما می‌توانید عکس دیدار کارگردان و بازیگر اصلی شب‌های برره با نویسندگانش را در زیر ببینید.

مهران مدیری

طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، معاون اول سیما نیز به‌تازگی اعلام کرده است که مهران مدیری قصد ساخت یک سریال نود قسمتی را دارد. امیر مرتضوی میرباقری، معاون اول سیما در مصاحبه با ایسنا گفت:

مهران مدیری علاقه‌مند به ساخت سریالی پس از دورهمی است. مذاکراتی انجام شده است و متون آن در حال نگارش است. مسئولیت این کار بر عهده سیما فیلم است و امیدواریم سریال نود قسمتی داشته باشیم.

این صحبت‌های میرباقری و همکاری دوباره مهران مدیری با امیرمهدی ژوله و برادران قاسمخانی، شایعه ساخت «شب‌های برره ۲» را بیش از پیش به حقیقت نزدیک کرد.

نظر شما کاربران زومجی در رابطه با ساخت ادامه سریال شب‌های برره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده