نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷

تریلر سینمایی بسته Summerset بازی The Elder Scrolls Online شگفت‌انگیز است

استودیو زنیمکس آنلاین و کمپانی بتسدا سافتورکس همزمان با انتشار بسته الحاقی Summerset بازی The Elder Scrolls Online به صورت Early Access، تریلر سینمایی جدیدی از آن منتشر کردند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو زنیمکس آنلاین و کمپانی بتسدا سافتورکس تریلر سینمایی جدیدی را از بسته الحاقی Summerset بازی نقش آفرینی آنلاین The Elder Scrolls Online منتشر کرده‌اند که اگر از طرفداران این مجموعه باشید، مطمئنا از آن لذت خواهید برد.

این تریلر درست به مانند تریلر سینمایی دیگری که سال گذشته نزدیک به زمان انتشار بسته گسترش‌دهنده Morrowind شاهد آن بودیم، شخصیت‌ها و دشمنان جدیدی را در محل وقوع داستان یعنی منطقه Isle of Summerset به نمایش در می‌آورد. این تریلر همچنین نگاه دقیق‌تری به داستان بسته الحاقی Summerset می‌اندازد و بسیاری از موجودات قابل شناسایی دنیای تامریل را به تصویر می‌کشد.

این تریلر سینمایی همراه با انتشار بسته الحاقی Summerset به صورت Early Access برای ویندوز و مک منتشر شده است و کاربران پلتفرم‌های یادشده در صورت تمایل از امروز می‌توانند به تجربه این DLC اقدام کنند. بسته الحاقی Summerset بازی The Elder Scrolls Online در تاریخ پانزدهم خردادماه (۵ ژوئن) در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، PC و Mac قرار می‌گیرد و امکان پیش خرید این بسته از طریق فروشگاه آمازون وجود دارد. تا زمان انتشار بسته الحاقی Summerset شما می‌توانید تریلر سینمایی آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده