نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

با فیلیمو هر روز فیلم رایگان ببین!

وب‌سایت فیلیمو، در ماه رمضان امسال به سنت سال‌های گذشته هر روز یک فیلم را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

حال و هوای این روزهای بهار با همراه شدن ماه رمضان و رسیدن تعطیلات تابستانی برای دانشجویان و دانش اموزان حال و هوای خاصی شده است. برنامه‌­های فراغتی به رسم همیشه برای پر کردن اوقات فراغت از هر سو تدارک دیده شده و از سریال­‌های مناسبتی ماه رمضان در تلویزیون تا برنامه‌­های اینترنتی و محتوای شبکه نمایش خانگی همه و همه برای گذراندن خوش این اوقات در نظر گرفته شده است.

در کنار همه برنامه‌­ها و امکاناتی که در ماه رمضان برای پر کردن اوقات فراغت در نظر گرفته شده است، فیلیمو نیز به رسم سا­‌ل‌­های گذشته هر روز یک فیلم رایگان را برای کاربران خود به نمایش می‌­گذارد. فیلم­‌هایی که منتخب دوره­‌های مختلف سینمایی هستند و تماشای آنها لذت بخش خواهد بود. از فیلم‌­های روز خارجی تا فیلم‌­های کلاسیک ایرانی و از انیمشن‌­ها و فیلم‌­های مرتبط با حال و هوای روز. برای تماشای فیلم­‌های رایگان هم کار سختی ندارید و کافی است با ثبت نام در فیلیمو و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از این هدیه استفاده کنید. 

فایده تماشای فیلم رایگان چیست؟

فیلیمو یک سرویس وی او دی است که با تهیه اشتراک آن می‌­توانید به مجموعه‌ای از هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی دسترسی پیدا کنید. فیلم‌­ها و سریال‌­هایی که با زیرنویس، دوبله اختصاصی، به صورت انحصاری و با رعایت حق کپی رایت در چارچوب قوانین کشور به نمایش گذاشته می‌­شوند. برای برخی لذت کار با سرویس‌­های وی او دی و تجربه تماشای آنلاین با گوشی موبایل، تلویزیون، تلبت و رایانه تا پیش از استفاده از این سرویس‌­ها مشخص نیست. اما کافی است یکبار از فیلیمو استفاده کنند تا با محیط کاربری جذاب آن آشنا شده و بعد از آن به جای تهیه دی وی دی فیلم­‌ها هر آن چه می‌خواهند را آنلاین تماشا کنند. فیلیمو به مناسب ماه پر خیر و برکت رمضان این فرصت را برای کاربران تازه وارد خود فراهم کرده تا هر روز بتوانند یک فیلم را به طور رایگان در این پلتفرم ببینند و لذت تماشای آنلاین را تجربه کنند. برای استفاده از این فرصت کافی است وارد صفحه اصلی فیلیمو شوید و بدون تهیه اشتراک فیلم رایگان منتخب هر روز را ببینید. همچنین می توانید از فیلم­‌های روز بعد هم با خبر شده و برای تماشای فیلم محبوب روز بعد برنامه‌ریزی کنید.

پای صد میلیون تومان پول وسطه!

البته کمپین­‌های فیلیمو در بهار و ماه رمضان تنها به هر روز یک فیلم رایگان محدود نمی­‌شود. فیلیمویی­‌ها در این ایام کمپین صد میلیونی را هم به راه انداخته‌­اند که تا ۲۵ تیرماه ادامه دارد و در طول آن می‌توانید با تخفیف­‌های بسیار زیاد از جمله تخفیف ۹۵ هزارتومانی اشتراک تهیه کنید. با هر خرید اشتراک طولانی مدت هم در قرعه کشی جوایز هیجان انگیز هفتگی از جمله پلی استیشن 4 با بازی فیفا و جایزه پایانی صد میلیون تومان پول نقد شرکت داده می­‌شوید. پس با فیلیمو همراه  و منتظر خبرهای خوب و برنامه‌­های هیجان انگیز دیگر در آینده باشید.   

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده